  • 1. Data: 2005-04-02 22:40:34
    Temat: Re: Podjecie pracy w okresie wypowiedzenia
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "jan" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:d2n6l4$5hk$1@213.241.37.203...
    > czy jest to dopuszczalne? ostatnio slyszalam ze tak. Prosze o pomoc!

    Zadne przepisy nie zabraniaja pracy na 2 etatach jednoczesnie. Jesli w
    okresie wypowiedzenia nie swiadczysz obowiazku pracy, nie ma przeszkód by
    delikwent podjal juz nastepna prace.

    PS Radzilbym sie zdecydowac na zdeklarowanie sie jednoznaczne do którejs z
    płci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 2. Data: 2005-04-02 22:44:03
    Temat: Podjecie pracy w okresie wypowiedzenia
    Od: "jan" <k...@k...com>

    czy jest to dopuszczalne? ostatnio slyszalam ze tak. Prosze o pomoc!

  • 3. Data: 2005-04-03 08:31:15
    Od: "jan" <k...@k...com>

    otrzymalam wypowiedzenie o prace z jednomiesiecznym okresem wypowiedzenia,
    gdzie zaznaczone mam iz Pracownik ne jest zobowiazany do wykonywania pracy
    jak i wstawiennictwa w firmie, zatem moge spokojnie podjac nastepna prace,
    TAK?

  • 4. Data: 2005-04-03 15:02:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > jak i wstawiennictwa w firmie, zatem moge spokojnie podjac nastepna prace,

    Tak, jesli masz taka mozliwosc. A pracodawca w wypowiedzeniu nie zastrzegl
    sobie, ze moze cie wezwac w okresie wypowiedzenia do swiadczenia pracy. Bo
    wtedy mozesz miec klopot.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt