  • 111. Data: 2010-11-18 23:18:31
    Temat: Re: Wskazanie kierującego
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 06:59:25 -0600, witek napisał(a):

    > nie z tego przepisu to nie wynika.

    To z jakiego wynika?

    --
    ___________ (R)

  • 112. Data: 2010-11-19 00:41:44
    Temat: Re: Wskazanie kieruj?cego
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/18/2010 3:01 PM, jerzu wrote:

    > Chory jesteś? Po co?

    dla własnego portfela.

  • 113. Data: 2010-11-19 00:42:47
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/18/2010 3:07 PM, masti wrote:
    > Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 22:01:41 +0100 osobnik zwany jerzu
    > wystukał:

    > w sumie to mogę im nawet wysłać wizytówkę. Po chińsku :)

    możesz,
    i w zasadzie po tym powinni się odwalić.
    ty nie masz go znaleźć, ty masz go wskazać

  • 114. Data: 2010-11-19 09:22:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 18:42:47 -0600 osobnik zwany witek
    wystukał:

    to się w końcu zdecyduj

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 115. Data: 2010-11-19 16:16:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Ależ wpadli i je z powodzeniem stosują.

    A konkretnie ktore? I nie pytam o strony poradniki "jak nie placic mandatow"
    w PDF za jedyne 9.99zl od SuperSprzedawcy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 116. Data: 2010-11-19 18:25:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 16:16:59 -0000, kamil napisał(a):

    > A konkretnie ktore? I nie pytam o strony poradniki "jak nie placic mandatow"
    > w PDF za jedyne 9.99zl od SuperSprzedawcy.

    Po kolei:
    1. SM przysyła wezwanie do wskazania 'kto kierował' - i to już wystarcza do
    uwalenia. Po cichu się siedzi, a w sądzie podnosi, że uprawniony organ nie
    żądał wskazania komu powierzono pojazd.
    2. Manewr na autostopowicza
    3. Brak związku z art 97kw.

    --
    ___________ (R)

  • 117. Data: 2010-11-20 00:44:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010, masti wrote:

    > Dnia pięknego Tue, 16 Nov 2010 16:07:09 +0100 osobnik zwany SQLwiel
    > wystukał:

    > osoba, której dałeś się przejechać nie jest posiadaczem.

    Nie?
    Masz czymś poparte przekonanie, że znasz prawne znaczenie słowa
    "posiadacz"?
    Bo jakoś z moją wiedzą, wynikłą z przeczytania przepisów Kodeksu
    cywilnego, nijak się Twoja odpowiedzią nie pokrywa.
    A ochrona posiadania bywa miejscami wręcz kontrowersyjna.
    Właśnie z powodu definicji posiadacza :]

    pzdr, Gotfryd

  • 118. Data: 2010-11-20 12:32:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Nov 2010 01:44:14 +0100 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news wystukał:

    teraz już nie jest.

  • 119. Data: 2010-11-20 15:19:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Nov 2010, masti wrote:

    > Dnia pięknego Sat, 20 Nov 2010 01:44:14 +0100 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    > news wystukał:

    > teraz już nie jest.

    Możesz po polsku napisać co "nie jest"?
    Art.336 i 337 KC znieśli, czy może art.342 (który miałem na myśli,
    pisząc o kontrowersjach)?
    Bo z (niekontrowersyjnego) 336 w oczywisty sposób wynika, że osoba
    której ktoś "dał się przejechać"[1] *JEST* posiadaczem.

    [1] - co pozwala domniemywać, że nie w znaczeniu "zawieź MNIE",
    sugerującym możliwość sprawowania bezpośredniego nadzoru nad
    rzeczą przez właściciela, lecz przejedź SIĘ, dającemu użyczającemu
    faktyczne bezpośrednie władztwo nad rzeczą.

    pzdr, Gotfryd

  • 120. Data: 2010-11-20 15:28:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Nov 2010 16:19:21 +0100 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news wystukał:

> [...]
    > sugerującym możliwość sprawowania bezpośredniego nadzoru nad rzeczą
    > przez właściciela, lecz przejedź SIĘ, dającemu użyczającemu faktyczne

    czyli jestem posiadaczem dowolnego auta, którym się kiedykolwik
    przejechałem?