    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Date: Sat, 20 Nov 2010 16:19:21 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wskazanie kierującego

    On Sat, 20 Nov 2010, masti wrote:

    > Dnia pięknego Sat, 20 Nov 2010 01:44:14 +0100 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    > news wystukał:

    > teraz już nie jest.

    Możesz po polsku napisać co "nie jest"?
    Art.336 i 337 KC znieśli, czy może art.342 (który miałem na myśli,
    pisząc o kontrowersjach)?
    Bo z (niekontrowersyjnego) 336 w oczywisty sposób wynika, że osoba
    której ktoś "dał się przejechać"[1] *JEST* posiadaczem.

    [1] - co pozwala domniemywać, że nie w znaczeniu "zawieź MNIE",
    sugerującym możliwość sprawowania bezpośredniego nadzoru nad
    rzeczą przez właściciela, lecz przejedź SIĘ, dającemu użyczającemu
    faktyczne bezpośrednie władztwo nad rzeczą.

    pzdr, Gotfryd