  • 1. Data: 2009-06-18 08:02:12
    Temat: Wpis do ew. dz.gosp., a malzonek.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak sprawdzić, czy człowiek legitymujący się wpisem do ewidencji w urzedzie gminy, do
    tego oczywiscie regonem i nipem, z zawartąjuz umową na roboty - pozostaje w związku
    małżeńskim i z kim?
    Kwestia odpowiedzialności za długi itp.
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-18 08:08:48
    Temat: Re: Wpis do ew. dz.gosp., a malzonek.
    Od: spp <s...@o...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    do tego oczywiscie regonem i nipem, z zawartąjuz umową na roboty - pozostaje w

    Mam nadzieję że nie do sprawdzenia.
    Podobnie jak intercyza.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-06-18 09:29:27
    Od: kuba <j...@g...com>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    do tego oczywiscie regonem i nipem, z zawartąjuz umową na roboty - pozostaje w

    Ustawa o swobodzie działalności gosp.:
    Art. 25. 1. Wpisowi do CEIDG podlegają:
    9) informacje o istnieniu lub ustaniu małżeńskiej wspólności majątkowej;

    pozdrawiam
    kuba

  • 4. Data: 2009-06-18 09:46:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 10:08:48 +0200, spp napisał(a):

    do tego oczywiscie regonem i nipem, z zawartąjuz umową na roboty - pozostaje w
    związku małżeńskim i z kim?

    > Mam nadzieję że nie do sprawdzenia.

    A dlaczego nie?
    Tak ślepo ufasz wszystkim ludziom?
    Daj takiemu kontrahentowi (z którym pierwszy raz handlujesz) towar za
    kilkadziesiąt/set tysięcy z odroczonym terminem zapłaty :)))
    A jego majątek jest w sumie ... jego żony :))

  • 5. Data: 2009-06-18 09:49:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > kilkadziesiąt/set tysięcy z odroczonym terminem zapłaty :)))
    > A jego majątek jest w sumie ... jego żony :))

    Dasz takiemu komuś, z którym pierwszy raz handlujesz towar za
    kilkaset tysięcy? Czy fakt, że ma żonę i brak rozdzielności coś zmienia
    w jego wiarygodności finansowej?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-06-18 09:55:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W tej konkretnej sytuacji bardziej mnie interesuje, że małżonka jest w zarządzie
    osoby prawnej, która podzleca usługi zapewne własnemu małżonkowi jak wieść gminna
    niesie.
    JaC