  • 1. Data: 2005-11-22 13:42:08
    Temat: Word a openoffice
    Od: "Lubcio" <l...@o...pl>

    Mam pytanie dotyczace Rozporzadzenia Rady Ministrow w sprawie minimalnych
    wymagan dla systemow teleinformatycznych Dz.U. z 2005r Nr 212 poz 1766.
    Dokladnie chodzi mi o to czy format openofice dla dokumentow przesylanych
    poza jednostke jest wymagany(jako jedyny) czy tez nie.

  • 2. Data: 2005-11-22 17:20:15
    Temat: Re: Word a openoffice
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lubcio napisał(a):

> [...]
    > Dokladnie chodzi mi o to czy format openofice dla dokumentow przesylanych
    > poza jednostke jest wymagany(jako jedyny) czy tez nie.

    W rozporządzeniu nie ma formatu openoffice tylko format opendocument, który
    jak wróbleki ćwierkają ma być wspierany w najnowszej wersji MS Office ;)

    j.

  • 3. Data: 2005-11-22 22:19:37
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 22 listopad 2005 autorstwa *Lubcio*
    wyjaśniam co następuje:

    > Dokladnie chodzi mi o to czy format openofice dla dokumentow przesylanych
    > poza jednostke jest wymagany(jako jedyny) czy tez nie.

    Wszystkie formaty wskazane w rozporządzeniu (doc, rtf, sxw, odt, txt...
    etc.) są do użycia alternatywnie, tj. można korzystać z każdego z nich.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 4. Data: 2005-11-22 23:08:16
    Od: "dan (dj74)" <d...@c...ma.konto.na.tlen.pl>

    januszek wrote:
    > W rozporządzeniu nie ma formatu openoffice tylko format opendocument, który
    > jak wróbleki ćwierkają ma być wspierany w najnowszej wersji MS Office ;)

    no ale opendocument jest bardzie openoffice'owy nie msoffice'owy nieprawdaż?

    --
    | pozdrawiam ŚWIAT WEDŁUG GOOGLE -> http://mapy.pomocnik.com |
    | Daniel TPSA PAPA -> http://voip.pomocnik.com |

  • 5. Data: 2005-11-23 06:28:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dan (dj74) napisał(a):

    [...]

    > no ale opendocument jest bardzie openoffice'owy nie msoffice'owy nieprawdaż?

    hę?

    j.

  • 6. Data: 2005-11-23 11:44:40
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia 22 Nov 2005 18:20:15 +0100, januszek napisał(a):

    > W rozporządzeniu nie ma formatu openoffice tylko format opendocument, który
    > jak wróbleki ćwierkają ma być wspierany w najnowszej wersji MS Office ;)

    Niby ma być wspierany, ale M$ stara się, żeby to był opendocument... na ich
    warunkach. Więc cholera wie jak to będzie.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl