  • 1. Data: 2005-11-22 13:19:25
    Temat: Wymeldowanie dziecka bez zgody rodzica?
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy jeżeli w jednym lokalu są zameldowaniu obydwoje rodzice i dziecko, to
    którekolwiek z rodziców może wymeldować
    dziecko wymeldowując siebie (z pobytu stałego) bez zgody drugiego rodzica?
    Pytam, bo w dwóch wydziałach w dwóch różnych dzielnicach dokładnie sprzeczne opinie
    wiedzących wszystko lepiej biurew...
    JaC

  • 2. Data: 2005-11-24 02:55:58
    Temat: Re: Wymeldowanie dziecka bez zgody rodzica?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
> [...]
    > Pytam, bo w dwóch wydziałach w dwóch różnych dzielnicach dokładnie
    > sprzeczne opinie wiedzących wszystko lepiej biurew...

    A dziecko w tym lokalu mieszka, czy nie?

    PS: ustaw sobie długość wierszy na max. 72 znaki...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-11-24 12:52:33
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No skoro 'wymeldować' to domyslnie mieszka.
    JaC
    PS. To może z równie gustownych propozycji: ustawisz sobie rozdzielczość ekranu na
    640*480 ??
    Moze zauwazyłeś, że mamy XXI wiek i nie ma powodu, aby przy współczesnych
    rozdzielczosciach ekranu pikseli, kolumna
    czytanego tekstu zajmowała 1/2 szerokości, z białymi pasami tła po bokach ...

  • 4. Data: 2005-11-24 15:46:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
    > No skoro 'wymeldować' to domyslnie mieszka.

    Jak mieszka, to nie można wymeldować. Kropka.

> [...]
    rozdzielczosciach
    > ekranu pikseli, kolumna czytanego tekstu zajmowała 1/2 szerokości, z białymi pasami

    Aha. A na śluby przychodzisz w gustownym 4-paskowym dresie?

    Takie są zasady, lamerze. I należy ich przestrzegać.

    PS: cytujesz też jak ostatni lamer - odwrotnie.

    PPS: i nie każdy musi czytać pocztę przy komputerze biurkowym, pacanie.
    Ktoś może korzystać z np. palmtopa. A one mają małe ekrany.

  • 5. Data: 2005-11-24 22:09:33
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > ..., lamerze....
    > PS: cytujesz też jak ostatni lamer - odwrotnie.
    > ... pacanie. ..

    trochę przesadzasz koleś, co tylko negatywnie świadczy o tobie.

    > Ktoś może korzystać z np. palmtopa. A one mają małe ekrany.

    skoro nie jesteś lamer to potrafisz obsługiwać tego palma i sobie pozmieniać
    ustawienia tak żeby wygodnie było ci czytać,
    wystarczy bo jeszcze mnie obrzucisz gnojem.

  • 6. Data: 2005-11-25 16:19:37
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To tylko specjalnie na Twój, zwykle chodzę w gustownym 3-paskowym...
    JaC
    PS. A jak pacanie masz za małego, to Twój kłopot...

  • 7. Data: 2005-12-08 17:39:16
    Od: "pissmejker" <s...@t...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytam, bo w dwóch wydziałach w dwóch różnych dzielnicach dokładnie
    > sprzeczne opinie wiedzących wszystko lepiej biurew...

    a jakim niby cudem?