  • 51. Data: 2011-02-24 09:52:39
    Temat: Re: Wojna z PLAY!!!!
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 07:33:08 +0100, Misiek napisał(a):

    > takl sie sklada ze:
    > 1. mieszkamy w Polsce gdzie jezyiem "urzedowym" i obowiazujacym jest jezyk
    > Polski
    > 2. pl.soc.prawo jest grupa polskojezyczna

    Tak sie sklada ze:
    1. Jesli sam chesz kogos pouczac odnosnie uzywania lub nie danego jezyka,
    upewnij sie najpierw ze sam go znasz i potrafisz poprawnie uzywac. W
    przeciwnym wypadku narazasz sie na smiesznosc.
    2. Nie jestesmy w urzedzie, nie jest to zadna oficjalna droga komunikacji,
    ergo mam prawo używać takich slow ktore uznam za stosowne. Ty zas zawsze
    mozesz tego nie czytac.
    3. Zadziwia mnie ze usilowales mi wyjasnic definicjami to, co sam probowalem
    wbic ci do glowy. No ale ok, po raz kolejny przeczytalem znane mi definicje
    - juz sam fakt ze musialem siegnac po nie i chocby tak ogarnac temat, warte
    bylo tego.

    --
    Mark

  • 52. Data: 2011-02-24 10:05:37
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z "w ogole" zgodze sie,
    Tu się nie ma co zgadzać czy nie zgadzać.

    > co co "we watku" - tu juz pewnosci nie mam.
    A byłeś kiedyś we Warszawie albo we Węglińcu? ;)

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2011-02-24 10:12:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-24 11:05, Jotte pisze:

    > Tu się nie ma co zgadzać czy nie zgadzać.

    > A byłeś kiedyś we Warszawie albo we Węglińcu? ;)

    Nie, ale mogą być Wronki? ;)

    --
    spp

  • 54. Data: 2011-02-24 10:39:36
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Nie, ale mogą być Wronki? ;)
    Może być nawet Wrocław. ;)

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2011-02-25 06:43:46
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tu się nie ma co zgadzać czy nie zgadzać.

    > A byłeś kiedyś we Warszawie albo we Węglińcu? ;)

    ale bylem za to "we Wroclawiu" :P

  • 56. Data: 2011-02-25 06:49:51
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > definicje
    > - juz sam fakt ze musialem siegnac po nie i chocby tak ogarnac temat,

    1. Jezyk polski znam pewnie lepiej niz ty, ale coz - pieniacze zawsze byli,
    sa i beda. Zostan wiec takim i daj spokojnie innym czytac porady ktorych sam
    (dzieki Bogu) nie udzielasz za wiele
    2. Na smiesznosc sam sie narazasz uzywajac okreslen ktore nijak sie maja do
    tematu i do tego o czym sie pisze.
    Tyle
    Temu panu juz dziekujemy
    KF