  • Data: 2013-10-26 17:10:01
    Temat: Re: Wodomierze
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-26 16:28, Krzysztof 45 pisze:

    > Podstawą reklamacji jest data końca legalizacji umieszczona na plombie która
    > jest założona przez producenta, przez korpus i cyferblat.

    Była założona taka żółta plastikowa obręcz (plomba) i hydraulik to
    połamał i wyrzucił do kosza.
    Na tym wodomierzu jest numer wodomierza to może i numer gwarancji
    powinien być?

    Nowe (czy nie nowe) wodomierze wyglądają inaczej i tam widać na górze
    taki drucik. Hydraulik powiedział, że to jest plomba.

    W protokole
    > powinna być wpisana ta data przy zabieraniu tych wodomierzy, numer
    > wodomierza i jego wskazanie zużycia wody.

    Hydraulik nie wpisał tej daty na protokóle. Wpisał tylko datę, kiedy
    wymienianiał wodomierze.
    Wodomierze (4 szt) wymienili mi dlatego, że już były przeterminowane.
    Kierownik powiedział, że moga oddać je do ekspertyzy, ale jak ekspertyza
    będzie dobra, to ja zapłacę. Wnioskuję, że już tak sobie załatwią, zeby
    ekspertyza wyszła na moją niekorzyść. Dlatego chciałabym te wodomierze
    wypożyczyć z administracji i sama zawieźć gdzieś do ekspertyzy, bo mam
    do zapłacenia za wodę ok. 800 zł.

    > Nowe wodomierze posiadają legalizacje na pięć lat. Po upływie tego
    > okresu, rozliczenia za wodę można zakwestionować i nie płacić za wodę
    > lub nie płacić czynszu w którym jest opłata za wodę z którą się nie
    > zgadzamy. To tyczy się wodomierzy które posiadamy w mieszkaniu jak i
    > tego głównego w budynku.

    Jak nie zapłacę teraz za wodę, to mnie jakiegoś komornika mogą nasłać.

    > Rozliczenia finansowe maja podstawę tylko przy wskazaniu urządzeń z
    > aktualną legalizacją.
    > Wiele było spraw sądach z tytułu nie płacenia za wodę lub czynszu które
    > SM przegrywało, ponieważ rozliczenia za wodę odbywały się przy pomocy
    > wodomierzy w których dawno wygasła aktualna legalizacja.

    Nie stać mnie obecnie na sądy, koszty sądowe. Mam jeszcze inne wydatki.

    > Jeżeli nie zgadasz się ze wskazaniami wodomierzy które posiadają jeszcze
    > aktualną legalizację, w tedy trzeba pismami wymusić na SM ich sprawdzenie.

    Powiedziano mi w administracji, że te wodomierze straciły legalizację,
    ale moga dobrze nabijać.
    Nie wymieniali mi chyba z 15 lat.

    Tak, masz rację.
    Dzięki.