  • Data: 2013-10-26 16:56:29
    Temat: Re: Wodomierze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-26 16:51, Krzysztof 45 dopowiada:

    > Bywa tak, że jeżeli na budynku prowadzone są prace remontowe czy to
    > instalacji wodnej czy inne prace zużywające wodę, lub była jakaś
    > awaria inst wodnej i woda tygodniami niezauważona pompowana był w
    > grunt, wtedy robi się różnica pomiędzy wskazaniami głównego
    > wodomierza, a sumą wodomierzy w lokalach mieszkalnych. W tej sytuacji
    > SM potrafi różnicę podzielić przez mieszkańców i każdemu doliczyć
    > niedopłatę, lub obciążyć tych co wodomierzy nie posiadają i rozliczą
    > się ryczałtem.

    Dodam że jeżeli prowadzisz regularne zapiski zużycia wody, masz
    wodomierze z aktualna legalizacją, możesz oficjalnym pismem poinformować
    że nie zapłacisz tej różnicy. Nie wiem jakie masz składniki
    czynszotwórcze że tak to ujmę, ale powinna być tam pozycja jak fundusz
    remontowy i eksploatacja. Z tych pozycji SM ma środki na takie straty.
    Ale to rożnie bywa w SM lub wspólnotach.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm