  • Data: 2013-10-26 19:35:09
    Temat: Re: Wodomierze
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-26 19:08, PlaMa pisze:

    > Ale tak szczerze - kogo mogą obchodzić Twoje zapiski? Jaka jest ich
    > wartość dowodowa?
    >
    > Ja bym raczej uderzał w odszukanie rachunków za ostatnie okresy,
    > wskazanie ile w "normalnych okresach" szło wody, ile nabiło na nowym
    > liczniku i to ustawić jako uzasadnienie wadliwego działania starego
    > licznika po przeterminowaniu homologacji przed wymianą.

    Tak, masz rację. Faktury i wyliczenia poprzednich okresów
    rozliczeniowych mam. W czynszach też sprawdzala jedna pani. Wiedzą z
    ksiegowań jakie mam średnie zużycie wody. Mimo to chciwość kierownika
    administracji nie zna granic i nie zgadza się on na skorygowanie mi
    faktury. Natworzył w administracji etatów kierowniczek/kierowników co
    niemiara. Prawie co biurko to kierowniczka-kierownik. Przecież oni są
    opłacani z pieniędzy mieszkańców.

    --
    animka