  • 1. Data: 2004-03-12 16:39:42
    Temat: Włamanie do skrzynki pocztowej
    Od: D.J <n...@w...pl>

    Witam serdecznie, byłem dziś świadkiem jak moja sąsiadka włamała się
    do skrzynki na listy. Skrzynka jest teraz popsuta, tak więc pewnie
    każdy z łatwością będzie mógł powtórzyć jej wyczyn. Wyciągnęła z niej
    listy, które znajdowały się w zwrotach i nie były do niej! Przyłapałem
    ją z listami w ręce. Dwukrotnie zaginęła mi już korespondencja ze
    skrzynki (była popołudniu, a rano skrzynka była już pusta) i dlatego
    jestem tak wzburzony. Nie wiem, czy powinienem to komuś zgłosić?
    Chociażby po to, żeby obciążono ją naprawą skrzynki, bo teraz moja
    korespondencja nie jest bezpieczna - raz z powodu popsutej skrzynki,
    dwa z powodu tej sąsiadki.Co byście zrobili na moim miejscu?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-12 17:03:52
    Temat: Re: Włamanie do skrzynki pocztowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    D.J wrote:

    > jestem tak wzburzony. Nie wiem, czy powinienem to komuś zgłosić?

    Policji.

    Zniszczenie mienia, kradzież korespondencji...

  • 3. Data: 2004-03-12 17:04:13
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

    Użytkownik "D.J" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korespondencja nie jest bezpieczna - raz z powodu popsutej skrzynki,
    > dwa z powodu tej sąsiadki.Co byście zrobili na moim miejscu?

    Zgłosić na policję !!!

  • 4. Data: 2004-03-12 17:17:29
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > dwa z powodu tej sąsiadki.Co byście zrobili na moim miejscu?
    Zglos to na Policje! Masz sprawce - jestes w dobrej sytuacji. Nie miej
    litosci - Twoja korespondencja to rzecz swieta. Postaralbym sie aby o fakcie
    dowiedzieli sie tez inni sasiedzi! Ja mialem podobnie (przychodzily
    przesylki zagraniczne i czasopisma). Ginely tez listy dotyczace moich
    platnosci, rachunkow itp (nie wszystkie przychodza poleconymi). Niestety nie
    potrafilem zlapac zlodzieja i przez wiele lat (do dzisiaj) place za skrytke
    pocztowa.
    pozdrawiam! zbisa

  • 5. Data: 2004-03-12 18:34:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    zbisa wrote:
    > Zglos to na Policje! Masz sprawce - jestes w dobrej sytuacji. Nie miej
    > litosci - Twoja korespondencja to rzecz swieta. Postaralbym sie aby o
    > fakcie dowiedzieli sie tez inni sasiedzi!

    mozesz jeszcze zalozyc sobie skrytke pocztowa
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-03-12 18:43:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@w...pl news:3sp350hqbjuvf89ek7ueqq9uvmc28egd0f@4ax.com

> [...]
    > korespondencja nie jest bezpieczna - raz z powodu popsutej skrzynki,
    > dwa z powodu tej sąsiadki.Co byście zrobili na moim miejscu?

    Oczywiscie ze zglosic Policji, nad czym sie zastanawiasz?

    Przechwycenie korespondencji, zniszczenie mienia.

    A gdyby tam byl np list od wujka z ameryki z 10 banknotami 100$, albo lista
    kodow z mBank/Inteligo itd?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-03-12 19:03:05
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > A gdyby tam byl np list od wujka z ameryki z 10 banknotami 100$

    Jak to " gdyby był" ??? Na pewno był!!
    ;))))

    Pozdr
    Leszek

  • 8. Data: 2004-03-12 22:58:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "D.J" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ja tylko dodam, że podstawowy błąd jaki uczyniłeś, to że kobiety nie
    ująłeś na gorącym uczynku i nie wezwałeś policji na miejsce. Teraz może
    być kłopot z udowodnieniem sprawcy.

  • 9. Data: 2004-03-13 05:06:13
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> niebacznie popelnil

    > A gdyby tam byl np list od wujka z ameryki z 10 banknotami 100$,
    > albo lista kodow z mBank/Inteligo itd?
    A gdy to była Wasza matka?
    NMSP
    Jednak oczywiście:

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2004-03-13 09:18:02
    Temat: Re: Wlamanie do skrzynki pocztowej (was: Włamanie do skrzynki pocztowej)
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Fri, 12 Mar 2004 17:39:42 +0100, na pl.soc.prawo, D.J napisal(a):

    > Co byście zrobili na moim miejscu?

    Policja. Naruszenie tajemnicy korespondencji.
    Zainteresowac poczte. Zniszczenie ich mienia.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    |__/