  • 1. Data: 2004-03-12 16:20:53
    Temat: PILNE -Termin apelacji odnosnie czesci pozwu o zabezpieczenie powodztwa w procesie cywilnym
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Witajcie,
    Problem jest taki:
    1. Kilku wlascicieli w WM wystapilo do sadu o rozne rzeczy
    2. W pozwie zawarli wniosek o zabezpieczenie powodztwa poprzez
    wstrzymanie wykonania dwoch uchwal (sfalszowanych zreszta)
    3. Sad wniosek o zabezpieczenie oddalil i dal termin _7 dni_ na apelacje
    od tego postanowienia.

    Pytanie brzmi: czy Sad mial prawo skrocic termin apelacji z 14 do 7 dni
    (prosze o podstawe prawna)?

    pzdr
    A.

    P.S. Odpowiedz potrzebna pilnie. Nie mam czasu googlowac, bo pisze te
    apelacje - akta sprawy maja 12 tomow, wiec i apelacja krotka nie
    bedzie....

    pzdr
    A.

  • 2. Data: 2004-03-12 16:49:54
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    A.S. wrote:
    > 3. Sad wniosek o zabezpieczenie oddalil i dal termin _7 dni_ na apelacje
    > od tego postanowienia.

    na apelację? nie zażalenie aby?

    KG

  • 3. Data: 2004-03-12 18:31:54
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    kam napisał(a):

    > na apelację? nie zażalenie aby?
    >
    > KG

    No wlasnie o to chodzi - NA APELACJE...

    pzdr
    A.

  • 4. Data: 2004-03-13 08:23:36
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > No wlasnie o to chodzi - NA APELACJE...
    >
    > pzdr
    > A.
    > --

    Zabepieczenie dokonuje się w toku procesu postanowieniem
    a na postanowienie - zażalenie
    w ciągu 7 dni

    Funia

  • 5. Data: 2004-03-15 14:58:49
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Dzieki za podpowiedzi....
    Nie dla siebie to pisalam, ale w koncu obejrzalam dokument zrodlowy wraz
    z koperta. To bylo postanowienie Sad, a w zwiazku z tym - musi byc
    zazalenie na postanowienie, a tu termin jest jasny:)
    pzdr
    A.