  • 41. Data: 2022-12-07 23:02:46
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:56, Dawid Rutkowski pisze:
    > skoro Bóg stworzył go tak 6-7 tysięcy lat temu

    Pewnie dlatego że człowiek nie pojął dlaczego mechanika kwantowa działa
    ;;-_)

  • 42. Data: 2022-12-07 23:03:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 22:01, n...@o...pl pisze:
    > A ja mam pewność, że twoje wyssane z palca przekonania nie tylko nikogo nie
    > interesują, ale też nie sprawdzają się.

    Gdybyś miał pewność nie umniejszałbyś moich słów i mojej osoby

    Chyba dobrze? Teraz się mówi OSOBA ;)

  • 43. Data: 2022-12-07 23:06:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 19:05, Kviat pisze:
    > Nie znam tory,

    O widzisz. A się wypowiadasz. Stosując modne tu zabiegi erudycyjne na
    pewno coś się znajdzie co będzie stało w sprzeczności z lpgt i nie tylko.

    Tylko sędzia się przy takim wyroku 3 razy zastanowi bo to GRUBSZA sprawa ;)

  • 44. Data: 2022-12-07 23:09:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:53, Dawid Rutkowski pisze:
    > Ten wyrok - karny - nie był w sprawie, czy gościa wolno było za ten post zwolnić.

    tylko o dyskryminację i zakaz wypowiadania swoich poglądów.

    A czymże to jest jak nie DYSKRYKINACJĄ?
    Przecież ten człowiek mógł się źle poczuć, mógł podupaść na zdrowiu jak
    sędzia z justysi co zgrzytał zębami z mobingu pisowskiego i domaga się
    teraz ODSZKODOWANIA

  • 45. Data: 2022-12-08 00:18:20
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > tylko o dyskryminację i zakaz wypowiadania swoich poglądów.

    Nie baranie -- był za prześladowanie na tle religijnym.
    Czytaj dalej -- na razie nic nie weszło.

  • 46. Data: 2022-12-08 00:19:18
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Gdybyś miał pewność nie umniejszałbyś moich słów i mojej osoby

    Twoje słowa są absolutnie bez jakiegokolwiek znaczenia, bo nawet nie odróżniasz
    pojęć. Tu potrzeba szkoły, a nie interlokutora.

  • 47. Data: 2022-12-08 09:13:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 23:01:32 UTC+1 _Master_ napisał(a):

    skoro Bóg stworzył go tak 6-7 tysięcy lat temu?
    > Tym bardziej dziwi że ikieja przejęła się tam jakimś cytacikiem ze
    > starej książki.

    Doczytaj, za co go zwolnili, bo robisz z siebie po raz kolejny idiotę.
    I w jakiej sprawie był wyrok. Podpowiem, że nie zwolnienia.

    I wbij sobie do łba, na czym polega wolność słowa.
    To nie jest brak odpowiedzialności za swoje słowa.
    To jest zakaz dla państwa, aby zabraniało wypowiedzi.
    I to akurat paragraf o dyskryminacji religijnej w kodeksie karnym jest naruszeniem
    konstytucyjnej wolności słowa.

    Co do cytaów z książek - możesz sobie uzupełnić wiedzę maturalną, że na podstawie
    cytatów
    z takiej jednej niedużej książeczki, na której taki jeden, też nieduży, zrobił
    naprawdę dużą kasę,
    zabito 6 milionów ludzi z narodu, z którego pochodzili autorowie tej starej książki,
    plus jeszcze niemałą liczbę Polaków oraz mieszkańców ZSRR.

    Należy więc myśleć, gdy się pisze, i rozumieć to, co się cytuje, bo można ponieść za
    swoje
    słowa konsekwencje.
    Chyba że sąd stwierdzi, że jest się takim debilem, że nie rozumiało się, co się
    pisze.
    Tylko uważaj z taką "taktyką", sprawdzać to będą więksi spryciarze niż ty - i raczej
    nie uda się tego udawać.

  • 48. Data: 2022-12-08 11:07:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 00:18, n...@o...pl pisze:
    > Nie baranie -- był za prześladowanie na tle religijnym.
    > Czytaj dalej -- na razie nic nie weszło.

    Coś to zmienia w kwestii nierównego traktowania katolika?

  • 49. Data: 2022-12-08 11:54:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 09:13, Dawid Rutkowski pisze:
    > Należy więc myśleć, gdy się pisze, i rozumieć to, co się cytuje, bo można ponieść
    za swoje
    > słowa konsekwencje.

    Czy konsekwencje poniósł Tusk cytując wiersz o gałęzi i sznurze?

    Czym to się różni? Przecież Tusk to katolik ;--)

    Mądrości zachowaj dla siebie bo jesteś za malutki aby mnie pouczać.

    Skup się na konkretnym przypadku i wyobraź innego człowieka inną religię
    inną firmę i pomyśl jak jest tu stosowana wolność słowa.

    UWAGA! Może ZABOLEĆ ;-)

  • 50. Data: 2022-12-08 11:56:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 00:19, n...@o...pl pisze:
    > Twoje słowa są absolutnie bez jakiegokolwiek znaczenia, bo nawet nie odróżniasz
    > pojęć. Tu potrzeba szkoły, a nie interlokutora.

    Dalej piszesz o mnie.
    A przecież nawet nie jestem 3% społeczeństwa ;-)