  • 51. Data: 2020-12-23 16:33:23
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [protestacyjne wtargnięcie na jezdnie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Oczywiście. Siedzenie na randomowym przejściu dla pieszych celem w***nia
    > kierowców, to faktycznie jest legalna demonstracja.

    A ty mówisz o teorii czy praktyce?
    W praktyce liczy się czy ktoś, kto i jak został za to ukarany.
    Jak nikt nie został ukarany to w praktyce prawnej było to legalne
    no chyba że policja RP3 to tak banda pierdołów która NIKOGO nie
    zidentyfikowała (IMHO to powinno skutkować odpowiedzialnością służbową).
    Poza tym jest jeszcze tak coś jak nie odstraszająca kara będącą często
    wręcz zachętą do działań "opłacalnych nawet z uwzględnieniem kary".

    W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką. W praktyce jest.

    --
    A. Filip

  • 52. Data: 2020-12-23 16:38:28
    Temat: Re: Wjeżdzanie w pieszych [Kviat "wyjaśnia" co jest słuszne a co nie :-)]
    Od: Kviat

    W dniu 23.12.2020 o 15:42, A. Filip pisze:

    > Ale czy protest _legalnych_ właścicieli niewolników przeciw zniesieniu
    > niewolnictwa _bez odszkodowania_ jest całkowicie niesłuszny?

    A masz jakieś wątpliwości?

    > Annały orzecznictwa SCOTUS są pełne wyroków o świętym prawie własności
    > (niewolników), one są wszystkie niesłuszne?!

    A masz jakieś wątpliwości, że tak głupio pytasz?

    > *KIEDY* to się wytnie? :-)

    Pogięło cię? Historię chcesz wycinać?
    Jak pislamiści, którzy nie przyjmują do wiadomości, że ich żołnierze
    przeklęci również byli zbrodniarzami?

    > No bo skoro rząd USA mógł odebrać _legalnie_ posiadanych niewolników
    > _bez odszkodowania_ to cóż aż tak potwornego zrobili komuniści
    > reformą rolną i nacjonalizacją?

    Jesteś tak pierdolnięty, że aż nie wiadomo jak to skomentować.
    Porównać nacjonalizację jakieś fabryki do uwolnienia człowieka z
    niewolnictwa... jak bardzo pusty łeb trzeba mieć, żeby coś takiego wymyślić?

    Ja pierdolę... gryzie cię to, że właścicielom niewolników nie wypłacono
    odszkodowań za to, że już nie mogą sobie pogwałcić i potorturować innych
    ludzi bezkarnie?

    > Tylko dla kompletnych idiotów życie to wybór między być zdrowym i
    > bogatym czy chorym i biednym. Prosty to jest zwój drutu w kieszeni.

    I ten jeden zwój w twoim mózgu, ktory dba o twój wdech i wydech.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 53. Data: 2020-12-23 16:41:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.12.2020 o 13:01, Kviat pisze:
    > Większość z tych, co poszła głosować. To nie to samo. Chociaż z
    > drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa którym
    > wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto brać
    > pod uwagę.

    Przede wszystkim nie ma możliwości wzięcia pod uwagę. po za tym nie ma
    powodu, by uznać, ze w tej grupie rozkład sympatii bedzie inny.

    > Dawno nie czytałem głupszego stwierdzenia. Jak coś jest głupie, to
    > jest głupie. Obozy koncentracyjne działały, więc to nie było głupie?

    Obozy koncentracyjne były złe, ale czy głupie? Celem hitlerowców była
    eksterminacja osób wyznania żydowskiego. Czy Twoim zdaniem realoizacja
    tego przez Obozy była głupia? Można wiele złego o tym powiedzieć., ale
    głupie, to to nie było.

    > Skoro można doić państwo poprzez fundusz kościelny, wynagrodzenie
    > klechów w instytucjach państwowych, "sprzedawanie" kościołowi ziemi
    > za 1zł - i to działa - to znaczy, że to nie jest głupie?

    Spójrz na to ze strony Kościoła Katolickiego. To jest bardzo mądre.

    > Inne przykłady rzeczy które działają, a są głupie, znajdziesz
    > samodzielnie.

    > Przegina władza. Ludzie mają prawo (a jeżeli czują się patriotami to
    > nawet obowiązek) protestować.

    > Dupa tam, a nie celnie. Prezes leci w chuja, nawołuje w oficjalnych
    > przemówieniach do organizowania bojówek i eskalacji przemocy, a
    > milicja udaje że deszcz pada i z uśmiechem na gębie "ochrania"
    > prezesa i bezczelnie kłamie, że to w ramach "przestrzegania prawa".

    A co - Twoim zdaniem - powinna zrobić? Jest wolność słowa. jeśli
    uznajemy, ze "gość" przegina, to sąd ma to ocenić. Coś się Policji czepił?

    > Policja ma obowiązek chronić obywateli przed opresyjną władzą i
    > przed kierowcami wjeżdżającymi samochodem w ludzi. Ale nie sądzę
    > żebyś to kiedykolwiek zrozumiał.

    Chyba masz rację. :-) A kto bedzie chronił kierowców przed oszołomami
    blokującymi ruch? Sam,i mają się bronić? Albo kto będzie owej władzy bronił?

    > To po chuj gdybasz, skoro wiesz, że podlegają ochronie? Przecież
    > była legalna.

    Mieli zgodę na zajęcie tam pasa drogowego?

    --
    Robert Tomasik

  • 54. Data: 2020-12-23 16:43:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2020 o 07:30, J.F. pisze:

    > Nie uszanowaliby.
    > Spalic by nie spalili, ale ulotke mogliby przykleic :-P

    Obstawiam dostawę pieluch. No ale to jeszcze nie przestępstwo.

    ,75y,150.35h,86.52t/data=!3m7!1e1!3m5!1s7CSlYJMfRGJQ
    mXAENdEpJA!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid
    %3D7CSlYJMfRGJQmXAENdEpJA%26output%3Dthumbnail%26cb_
    client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%2
    6h%3D100%26yaw%3D70.02478%26pitch%3D0%26thumbfov%3D1
    00!7i13312!8i6656

    > Poszanowanie trawnika ? Czy raczej to drzewo i krzaki przeszkadzaja :-)

    Dalej jest wygodniej - przynajmniej zawsze luźniej niż na jezdni.

    > No to Nowym Swiatem czy gdzie te miesiecznice byly.
    > One nikomu nie przeszkadzaly :-P

    Trakt królewski odpada - kulsony nie wpuszczają. P.o.rezydentowi pewnie
    przeszkadza, bo tam sobie dudę blachą obił;)

    > Bo julki na mecze nie chodza, nie wiedza jak sie rac uzywa :-)

    Więc gdzie przebiega granica między pokojową a niepokojową demonstracją?

    > No nie wiem.

    Ale ja wiem. Większość demonstracji ma formę marszów. Tak się przyjęło.

    > Wyrok ... nikogo nie przejechal ...

    To wjedź celowo w tłum i zobaczymy jak tobie pójdzie przygoda z
    prokuraturą.

    > Pomnik jest od ogladania, a przejscie od przechodzenia ... ale tylko na
    > zielonym ...

    Ale przecież mandaty i zatrzymania nie są za oglądanie pomnika
    niezgodnie z zamysłem architekta ani blokowanie ruchu a za "nielegalne
    zgromadzenia". A te są... legalne.

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2020-12-23 16:58:27
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 13:58 <Kviat> pisze:

> [...]

    (...)
> [...]

    No właśnie - do absencji namawiały podobne tobie warzywa (choć tyś niby
    kwiat), które należy olewać sikiem prostym.

    (...)
    > Normalny człowiek nie bierze udziału w farsie.

    No właśnie - każdy, kto z tobą próbuje rozmawiać, normalny nie jest.
    Choć może ma zwyczajnie nadzieję, że jak zwykle się ośmieszysz lewackim
    bezmózgowiem.

    --
    Trefniś

  • 56. Data: 2020-12-23 17:05:22
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 15:28 <Kviat> pisze:

> [...]
    > protest przeciwko niewolnictwu
    > b) sprawa niesłuszna
    > protest właścicieli niewolników przeciwko zniesieniu niewolnictwa

    Wytłumacz zatem nam, profanom.
    Czy wg ciebie protest pod hasłem "Aborcja na żądanie" jest słuszny i
    uzasadnij.

    --
    Trefniś

  • 57. Data: 2020-12-23 17:07:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2020 o 13:24, Trefniś pisze:

    > Przypomnijcie sobie "demokraci" referendum o odwołanie Hanny Gronkowiec
    > Walz ze stolca preydentki Warszawy. > Kto namawiał do absencji?

    Ale to jednak było w ramach prawa. Może i nie najpiekniej ale w prawie.
    Pacyfikowanie legalnych i co by nie mówić pokojowych protestów pod
    pozorem ich nielegalności w granicach prawa się nie mieści.

    Przy okazji - możesz sobie poszukać moich postów na temat marszów
    niepodległości, kloca i policjanta co mu kopa sprzedał. Z mareszem
    niepodległości mi nie po drodze, ale nie przypominam sobie, żebym
    chwalił tego kulsona czy ogólnie odmawiał im prawa do demonstracji. Co
    najwyżej miałem zastrzeżenia do formy.

    No i jeśli nie jesteś skrajnym hipokrytą, to musisz przyznać, że w
    czasie protestów (w sensie demonstracji) nie działo się nic, co by
    usprawiedliwało ich pacyfikację.

    > Lepiej - kto groził konsekwencjami ludziom "powiązanym" z miastem za
    > uczestnictwo w referendum?

    Dajesz... Mówisz, że ktoś z "miasta" groził urzędnikom
    nieprzyjemnościami za udział w referendum? Pomijając już sam pomysł, to
    niby jak chcieli ich pilnować?

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2020-12-23 17:18:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2020 o 13:51, J.F. pisze:

    > Niestety - argument byl dobry w 2015, gdy  19% glosow (5.7mln z 30 mln
    > uprawnionych) dalo PiS ponad 50% poslow w Sejmie.
    > I taka to "wola suwerena" - bo polowa rodakow wybory olala.

    I tu się zgodzę - głupi naród - trudno. Jednak prześlizgnięcie się na
    progu rządu większościowego nie oznacza, że prawo przestaje obowiązywać.
    Nie mylmy demokracji z bolszewizmem.

    > Bo tak sie sklada, ze jakis tam % obywateli, tak miedzy 90 a 30, do tego
    > kosciola chodzi i chce miec blisko.
    > Wiec jak jest nowe osiedle, to wypada przewidziec miejsce na droge,
    > parking, sklep, szkole, przychodnie ... i kosciol ...
    > No chyba, ze kosciol wykluczamy - chca wierni, to niech sie zloza, w
    > koncu sklep nie dostaje ziemi za zlotowke.

    Nie no. 100% coś tam kupuje - państwo ma stawiać sklepy? Pewnie z 10%
    facetów chodzi do burdeli w różnej postaci. Do kościoła chodzi chyba coś
    koło 30%. Wychodzi, że na 6 kościołów państwo powinno sprzedać za
    złotówkę nieruchomość pod dom publiczny:P

    > A przed blokowaniem drogi nie powinna obywateli chronic ?

    hm...

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/KPWk9kpTURBXy85
    ZWJhMzAzN2UzMWEzMGQ0MTNhMTQwYWZjYzY0MDM3Yi5qcGeSlQLN
    AjwAwsOVAgDNAtDCw4KhMAGhMQE

    No i co miesiąc na kilka dni zamknięty trakt królewski.

    Czyli... chyba jednak słaby argument.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2020-12-23 17:21:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2020 12:39:20 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]
    -o-zgromadzeniach-przewodnik-08-2017.pdf

> [...]
    > wie jak jeden zestaw standardów *fachowo* dopasować do swoich potrzeb
    > bez "prawnych rewolucji co pięć minut".
    >
    > <chichot-historii> "Dobrzy geje" wywalczyli (w Poznaniu?) prawo do
    > zgromadzeń nie według widzimisię lokalnej władzy samorządowej także dla
    > "faszystów" z Marszu Niepodległości (w Warszawie). </chichot-historii>
    > Może cię to o dziwo nauczy używać mózgu do przewidywania
    > prawdopodobnych+ "niechcianych konsekwencji" standardów które zbyt
    > nachalnie promujesz? "Dziś" jest (przeważnie) ważniejsze od "jutro" ale

    Pewnie bym coś odpowiedział gdybym mógł zrozumieć twoją gonitwę myślową.
    Ale tej sterty słów bez składu i ładu wyposażonych w dziwnie używane
    znaki jak się zdaje nikt nie pojmuje. Nie powinieneś przypadkiem wpaść
    po poradę lekarską? Albo rzucić wreszcie te prochy?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 60. Data: 2020-12-23 17:29:42
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 17:07 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale to jednak było w ramach prawa. Może i nie najpiekniej ale w prawie.

    Przypominam roślince, jak było. Bo pamięć ma krótką jak męskość.
    Było zgodne z prawem, ale póki nie ma obowiązku głosowania - nie powinien
    nikogo potępiać:
    "Chociaż z drugiej strony, może faktycznie masz rację, że warzywa którym
    wszystko jedno i niebiorące udziału w głosowaniach nie warto brać pod
    uwagę."

    Jednym zdaniem - HGW została na stanowisku dzięki warzywom, którym pewnie
    kibicowałeś!
    Śmieszniej - kwiatuszek pewnie też kibicował :)

    > Pacyfikowanie legalnych i co by nie mówić pokojowych protestów pod
    > pozorem ich nielegalności w granicach prawa się nie mieści.

    Należy udowodnić przed sądem, że były legalne. Przed _niezawisłym_ sądem,
    nieuwikłanym politycznie (Iustitia z Tuleyą et consortes).

> [...]
    > niepodległości mi nie po drodze, ale nie przypominam sobie, żebym
    > chwalił tego kulsona czy ogólnie odmawiał im prawa do demonstracji. Co

    Akurat ty masz w miarę spójne poglądy i wierzę bez sprawdzania.
    Zagiąłem parol na roślinkę kwiatuszka, bo ten waszej lewackiej sprawie
    najlepiej by uczynił,
    milcząc.
    Bo lepiej nie mówić nic, niż mówić nic.

    > No i jeśli nie jesteś skrajnym hipokrytą, to musisz przyznać, że w
    > czasie protestów (w sensie demonstracji) nie działo się nic, co by
    > usprawiedliwało ich pacyfikację.

    Plucie na policjantów?
    Zresztą sądźcie się, kwiatuszki :)

    > Dajesz... Mówisz, że ktoś z "miasta" groził urzędnikom
    > nieprzyjemnościami za udział w referendum? Pomijając już sam pomysł, to
    > niby jak chcieli ich pilnować?

    Nie mów, że nie pamiętasz waszej "genialnej" rewolty.
    Zupełnie jawnie była mowa o analizowaniu, kto personalnie poszedł na
    głosowanie!!!
    Bo walka była nie o wynik, a o ważność referendum!

    Sklerotycy...

    --
    Trefniś