  • 1. Data: 2003-12-04 11:06:25
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Robcio" <r...@i...pl> napisał:

    >czasami to nie zawsze (przeczytaj kilka dyskusji)
    Czytam, czytam ! I wiem, ze nie potrzebnie generalizujesz, bo nie jest
    prawda (o Leszku), a sam nie przestrzegasz netykiety, ale tego juz nie
    zauwazasz. To znacznie trudniejsze, prawda ?

    > .. po za tym rozpedzilem sie w kwesti nie zwiazanej bezposrednio z sprawa,
    Czyżby ?
    Nie jest prawda, ze policjant ma prawny obowiazek ukazac cie mandatem
    (jesli kara, a nie pouczenie w chodzi w gre), bo zawsze moze sprawe
    sierowac do sadu.

    >jesli po kilku zawiadomieniach nie stawisz sie na policje
    >wezma Cie tam podobno sila ;))
    Jasne. Wezma sila :-D

    KaMil

  • 2. Data: 2003-12-04 11:21:55
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Czytam, czytam ! I wiem, ze nie potrzebnie generalizujesz, bo nie jest
    > prawda (o Leszku), a sam nie przestrzegasz netykiety, ale tego juz nie
    > zauwazasz. To znacznie trudniejsze, prawda ?

    widzialem jak nabijal sie z kobiety ktora na prawde potrzebowala pomocy,
    wiedzial ze pisze glupoty i nadal je pisal.. sorrki ale ja takich zachowan
    nie akceptuje..

    > Czyżby ?
    > Nie jest prawda, ze policjant ma prawny obowiazek ukazac cie mandatem
    > (jesli kara, a nie pouczenie w chodzi w gre), bo zawsze moze sprawe
    > sierowac do sadu.

    pewnie, a potem dostanie opierdziel od przelozonego ze kieruje do sadu sprwy
    w ktorych ma czarno na bialym napisane co ma robic, jaki widzisz w ogole
    sens kierowania do sadu przypdakow iscie katalogowych w ktorych wysokosc
    maxymalna mandatu jest scisleustalona i kierujacy przyznaje sie do winy ..
    to bez sensu..
    prawo nie jest po to by je w debilny sposob przestrzegac (jak w urzedach
    skarbowych) ale by je madrze interpretowac.. a jesli policjant nie chce dac
    mandatu bo nie to jest to jawne przekroczenie uprawnien...!!!
    (dyskryminacja - rownosc woboec prawa jest zagwarantowana w konstytucji !! )

    > Jasne. Wezma sila :-D

    rozumiesz slowo zart czy nigdy sie nie usmiechasz (nie wiem czy wiesz ale te
    nawiasy po wypowiedzi wlasnie to oznaczaja)
    no nie moge ;))))

    Kurde to nie jest grupa dla prawnikow ale dla amatorow ktorzy tu pomocy
    szukaja i jesli cos na jakis temat wiedza to po prostu pisza - nic na
    powazny temat po za podstawami zycia codziennego tu sie nie dowiesz wiec
    wyluzuj troche ...

  • 3. Data: 2003-12-04 11:25:05
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Jasne. Wezma sila :-D

    a tak po za tym to wg. ciebie jak skonczy sie ostatecznie sprawa w
    przypadku notorycznego nie stawiania sie na wezwania policji ???
    Ze niby zrezygnuja po 10 latach wysylania zawiadomien ???

  • 4. Data: 2003-12-05 08:36:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > widzialem jak nabijal sie z kobiety ktora na prawde potrzebowala pomocy,
    > wiedzial ze pisze glupoty i nadal je pisal.. sorrki ale ja takich zachowan
    > nie akceptuje..

    To Twoja prywatna sprawa i powinieneś dawać upust złości na priva.
    W dodatku wyskoczyłeś w całkiem innym wątku i bez sensu.

> [...]
    > maxymalna mandatu jest scisleustalona i kierujacy przyznaje sie do winy ..

    Dostanie pochwałę i nagrodę roczną za skierowanie największej ilości
    wniosków.
    To się nazywa "robieniem wyników" .

    > jesli policjant nie chce dac mandatu bo nie to jest to jawne przekroczenie
    uprawnien...!!!

    Skąd Ci się takie głupoty biorą? Wskaż źródło.

    --
    Pozdr
    Leszek