  • 1. Data: 2002-04-03 12:29:13
    Temat: Witam - zakłady budżetowe - pytanie o definicje ..
    Od: t...@i...uni.lodz.pl (Piotr Topolski)

    Witam wszystkich grupowiczów

    mam pytanie
    jaka jest definicja zakładu budżetowego ?

    osobiscie nie jestem prawnikiem ale jest mi to bardzo potrzebne
    pogrzebalem troche po ksiązkach ale dla laika takie szukanie to
    tragedia

    z gory dziekuje za pomoc

    Piotr T...@i...uni.lodz.pl

  • 2. Data: 2002-04-03 14:20:48
    Temat: Re: Witam - zakłady budżetowe - pytanie o definicje ..
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich grupowiczów
    >
    > mam pytanie
    > jaka jest definicja zakładu budżetowego ?

    Patrz art. 19 ustawy o Finansach Publicznych.

    pozdr.
    T.

  • 3. Data: 2002-04-04 06:48:15
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    Tomasz wrote:

    > Patrz art. 19 ustawy o Finansach Publicznych.
    Gdzie znaleźć PEŁNY, podkreślam PEŁNY tekst Ustawy o Finansach
    Publicznych ??

    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408

  • 4. Data: 2002-04-04 12:50:57
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > Gdzie znaleźć PEŁNY, podkreślam PEŁNY tekst Ustawy o Finansach
    > Publicznych ??

    Np. na stronach sejmowych
    www.sejm.gov.pl

    pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2002-04-04 13:17:53
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 4 Apr 2002, Wojtek S wrote:

    > Gdzie znaleźć PEŁNY, podkreślam PEŁNY tekst Ustawy o Finansach
    > Publicznych ??

    Poszukać sobie.

    http://www.silesia-region.pl/ustawy/ustawa_finans.ht

    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)