  • 1. Data: 2002-04-03 11:47:54
    Temat: Czynsz za poddasze przed jego odbiorem?
    Od: "Andrzej Kur" <m...@i...pl>

    Jestem członkiem spółdzielni mieszkaniowej, w której kupuję poddasze (w
    stanie surowym). Na dzień dzisiejszy zapłaciłem ok 90% kwoty wynikającej z
    umowy. Budowa jest jeszcze w trakcie (temin zakończecnia zgodnie z moją
    umową minął pół roku temu), mimo to część lokatorów już mieszka. Ja na
    własny koszt wykonałem już trochę pracy na moim poddaszu min. firma
    wykonująca C.O w budynku zamontowała już grzejniki. Ostatnio tj. w lutym
    dostałem pismo od prezesa spółdzielni, że mam płacić czynsz za ogrzewanie.
    Czy spółdzielnia może żądać płacenia czynszu jeśli jeszcze nie odebrałem
    mieszkania (poddasza).
    Wielkie dzięki za pomoc
    AK