  • 81. Data: 2011-02-27 19:13:52
    Temat: Re: Winny czy niewinny a może jednak trochę winny chociaż niewinny
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    news:ike4r2$mg1$2@inews.gazeta.pl...

    > Zasada domniemania niewinności nie działa na poziomie ojciec-syn. A
    > przecież ta sugestia o niewierzeniu była kierowana do ojca.

    Nie jestes czasem politykiem? Tak samo belkoczesz. Bez sensu i nie na temat.

  • 82. Data: 2011-02-27 19:41:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2011 19:57, Johnson pisze:

    > No nic.
    > Widzę że nic nie dociera, więc już nie będę pisał.

    No proszę, i obraziłeś się jak ostatnio jeden PiSuar, któremu zadano
    niewygodne pytanie ;->

  • 83. Data: 2011-02-27 19:41:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Nie jestes czasem politykiem?

    I czym jeszcze?
    Po prostu za wysoki poziom dla was i tyle.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 84. Data: 2011-02-27 19:42:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No proszę, i obraziłeś się jak ostatnio jeden PiSuar, któremu zadano
    > niewygodne pytanie ;->

    Po prostu mówienie do ściany nie jest wyrazem inteligencji.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 85. Data: 2011-02-27 20:04:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2011 20:42, Johnson pisze:

    > Po prostu mówienie do ściany nie jest wyrazem inteligencji.

    Miałeś już nie pisać, kłamczuszku.

  • 86. Data: 2011-02-27 20:12:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Miałeś już nie pisać, kłamczuszku.

    I?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 87. Data: 2011-02-27 22:32:04
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > I czym jeszcze?
    > Po prostu za wysoki poziom dla was i tyle.

    Sedzia, prawnik i w dodatku sadysta. Albo zamachowiec.
    Po takim zdaniu nie mozna nie spasc z krzesla ze smiechu. A spadajac mozna
    zobie krzywde zrobic.
    No chyba ze masz na mysli za wysoki poziom zbełkocenia twojego pisania. To
    sie zgodze.

  • 88. Data: 2011-02-27 22:32:53
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Po prostu mówienie do ściany nie jest wyrazem inteligencji.

    Wlasnie dlatego mnie by odpowiadalo, jak bys sie juz nie odzywal, bo pisanie
    do ciebie przypomina pisanie do sciany.

  • 89. Data: 2011-02-27 22:44:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2011 23:32, Ajgor pisze:

    > Wlasnie dlatego mnie by odpowiadalo, jak bys sie juz nie odzywal, bo pisanie
    > do ciebie przypomina pisanie do sciany.

    Uważam, że jesteś niesprawiedliwy w stosunku do ścian - ściany z reguły
    nie mają tendencji do bezczelnego kłamania połączonego z wręcz
    patologiczną arogancją, która dla johnsona jest normą.

  • 90. Data: 2011-02-27 23:07:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Wlasnie dlatego mnie by odpowiadalo, jak bys sie juz nie odzywal, bo pisanie
    > do ciebie przypomina pisanie do sciany.

    A brak kontroli nad swoim zachowaniem jest objawem choroby.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU