  • 1. Data: 2011-02-22 12:43:35
    Temat: cesja prepaida play problemy
    Od: " bartek" <b...@g...pl>

    Sprzedałem kartę prepaidową firmie z drugiej części Polski. Karta jak
    zaznaczam bez zobowiązań - prepaid. Sieć P4 czyli play. Robią problem z
    cesją - rzekomo należy być jednocześnie (!) w tym samym salonie by jej
    dokonać. Tyle że ja mieszkam w Warszawie a kupujący w Szczecinie. Czy
    operator ma prawo odmówić cesji??? Co na to mówi prawo?

  • 2. Data: 2011-02-22 21:43:07
    Temat: Re: cesja prepaida play problemy
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    bartek wystukał, co następuje:

> [...]
    > dokonać. Tyle że ja mieszkam w Warszawie a kupujący w Szczecinie. Czy
    > operator ma prawo odmówić cesji??? Co na to mówi prawo?

    uhm... chyba logiczne, ze obie strony powinny byc obecne - co nie? :P
    W orange przy cesji/przepisaniu numeru tez tak jest... ale tam oferuja
    jeszcze opcje 'przerejestrowania' jak nie ma poprzedniego wlasciciela (z
    jakichkolwiek przyczyn) - wystarczy podac troche szczegolow dot. konta i
    juz...

  • 3. Data: 2011-02-23 09:34:03
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    Tyle że tu Bartkowi nie chodzi o abonament gdzie sa jakieś zobowiązania
    względem opa :) Mnie ciekawi inna sprawa - co z osoba która jest np na wózku
    inwalidzkim. Myślę że procedury playa tego nie przewidują ... a szkoda.

  • 4. Data: 2011-02-23 10:42:02
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    NieJorgnijSie wystukał, co następuje:

> [...]
    > względem opa :) Mnie ciekawi inna sprawa - co z osoba która jest np na
    > wózku inwalidzkim. Myślę że procedury playa tego nie przewidują ... a

    Ale ja też nie - w orangutanie chodziło (już) o prepaid który był na mojego
    ojca uprzednio...
    Tak czy siak: masz numer zarejestrowany na siebie - jak sobie wyobrażasz
    przerejestrowanie go na kogoś innego bez Twojej zgody? Mniemam, że
    wątkotwórca nie posiada notarialnego potwierdzenia takowej od poprzedniego
    właściciela? (;

  • 5. Data: 2011-02-23 10:59:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wojtek pisze:

    > Mniemam, że wątkotwórca nie posiada notarialnego potwierdzenia takowej od
    poprzedniego
    > właściciela? (;

    Ale czemu miałby być wymagana forma notarialna?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 6. Data: 2011-02-23 12:43:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 10:42:02 +0000 (UTC), Wojtek <c...@z...cos> wrote:

    >Tak czy siak: masz numer zarejestrowany na siebie - jak sobie wyobrażasz
    >przerejestrowanie go na kogoś innego bez Twojej zgody?
    Samochod sie da bez obecnosci poprzedniego wlasciciela :) a karty sim
    nie :)

    WAM

  • 7. Data: 2011-02-23 15:27:06
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Johnson wystukał, co następuje:

    > Ale czemu miałby być wymagana forma notarialna?

    A czemu nie? ;> To operator ustala jakie dokumeny i procedury uznaje...

  • 8. Data: 2011-02-23 15:32:07
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    WAM wystukał, co następuje:

    > Samochod sie da bez obecnosci poprzedniego wlasciciela :) a karty sim
    > nie :)

    W sumie tak, ale w tym przypadku masz dokument potwierdzający zanabycie
    tegoż samochodu i procedura jest względnie popularna i nawet, hmm...
    normalna?

    A przerejestrowanie karty dwóch niezwiązanych i niespokrewionych osób to
    jednak jest trochę mniej popularne, ergo - procedury też pewnie inne.

  • 9. Data: 2011-02-23 15:35:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wojtek pisze:

    > A czemu nie? ;> To operator ustala jakie dokumeny i procedury uznaje...

    Nie. Jeśli już to musiałby być umowa czy co najmniej regulamin. Jeśli
    tam tak jest to OK. Ale wątpię czy tak jest.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 10. Data: 2011-02-24 00:38:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 16:35:44 +0100, Johnson wrote:

    >Nie. Jeśli już to musiałby być umowa czy co najmniej regulamin. Jeśli
    >tam tak jest to OK. Ale wątpię czy tak jest.

    Powiedzmy sobie ze notarialne poswiadczenie jest domyslna forma
    prawna, wiec to raczej inne powinny byc wymienione w umowach,
    regulaminach itp.

    J.