  • 1. Data: 2009-07-23 11:22:05
    Temat: Wielki halas a PKP - co zrobic?
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    Mieszkam zaraz kolo przejazdu kolejowego niestrzezonego, na ktorym miesiac
    temu zepsula sie niby sygnalizacja swietlna PKP przez co kazdy pociag co
    przejezdza trabi jak szalony, takich pociagow jest pare na godzine i nie
    idzie wytrzymac od tych halasow. W domu niemowle ktore nonstop sie budzi,
    rozmawiac nie idzie.... sa to tak glosne syreny ze literalnie czlowiek
    gluchy jest.

    Poradzcie dobrzy ludzie jak sie za to zabrac, jakies pismo do kogos, w jakim
    tonie, jak napisane, a moze inne sposoby?

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-07-23 12:38:16
    Temat: Re: Wielki halas a PKP - co zrobic?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Mieszkam zaraz kolo przejazdu kolejowego

    Sam sobie miejsce wybrałeś to cierp :-(

  • 3. Data: 2009-07-23 12:38:29
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Korsarz wyskrobał(a):
> [...]
    >
    > Poradzcie dobrzy ludzie jak sie za to zabrac, jakies pismo do kogos,
    > w jakim tonie, jak napisane, a moze inne sposoby?

    Właścicielem przejazdu i torów jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - pisz
    do nich.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-07-23 14:29:34
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał

    > Sam sobie miejsce wybrałeś to cierp :-(

    Debil.

  • 5. Data: 2009-07-23 17:21:12
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    > Korsarz wyskrobał(a):

    Żadne.
    Na niestrzeżonym przejeżdzie obowiazuje wg przepisów kolejowych ograniczenie
    do 15 km/h oraz stoi znak "Baczność" nakazujacy maszyniście danie sygnału
    dzwiekowego. Inaczej moze zostac ukazany za brak takowego (na lokomotywie
    jest rejestrator).
    Takie sa przepisy kolejowe.
    Pozostaje albo sie przeprowadzic, albo wzmocnic okna na dzwiekoszczelne.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 6. Data: 2009-07-23 17:47:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    Le5zek pisze:

    > Żadne.

    A może kolej naprawiłaby sygnalizację?

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-07-23 18:07:20
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

> [...]
    > (na lokomotywie jest rejestrator).
    > Takie sa przepisy kolejowe.
    > Pozostaje albo sie przeprowadzic, albo wzmocnic okna na dzwiekoszczelne.

    No nie wiem czemu nie robia, glupie dwa swiatla nie swiecia jak nalezy i
    nikt nawet nie raczu nic z tym robic.... a okna to mi nic nie daja, jest
    upal, czlowiek odpoczywa na ogrodku pod patio az nie ryknie cos na torach...

  • 8. Data: 2009-07-24 07:58:43
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Korsarz pisze:
    > a okna to mi nic nie daja, jest
    > upal, czlowiek odpoczywa na ogrodku pod patio az nie ryknie cos na
    > torach...

    A tory pojawiły się znikąd, nagle? :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 9. Data: 2009-07-24 08:12:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    Kocureq pisze:

    > A tory pojawiły się znikąd, nagle? :)

    Chyba nie doczytałeś wątku.

    Kolejarze od miesiąca nie naprawili uszkodzonej sygnalizacji. Gdy była
    sprawna przejeżdżające pociągi nie używały sygnałów ostrzegawczych,
    teraz tak.

    Przecież autorowi nie chodzi o to, że pociągi jeżdżą i hałasują ale że
    hałasują dodatkowo.

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-07-24 08:42:09