  • 1. Data: 2005-11-29 21:38:54
    Temat: Wezwanie do zapłaty za studia na uczelni na której nigdy nie studiowałem
    Od: Krauzu <k...@g...pl>

    Mój problem jest następujący. Składając papiery na uczelnię państwową na
    wypadek gdybym się nie dostał złozyłem dokumenty na uczelni prywatnej.
    Udało mi się dostać na uczelnię państwową, ale zapomniałem odebrać
    papiery z tej prywatnej. Teraz po dwóch miesiącach, kiedy już kompletnie
    zapomniałem o tamtej uczelni ona przypomniała sobie o mnie. Wzywa mnie
    do zapłaty za dwa miesiące nauki, której de facto nigdy nie pobierałem.
    Byłem pewien, że jeżeli nie dokonam pierwszej wpłaty to od razu skreślą
    mnie z listy studentów. Niestety tak się nie stało.

    Czy mam jakąś możliwość odwołania się? Co mam zrobić? Proszę pomóżcie.
    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    --
    Krauzu
    k...@g...pl

  • 2. Data: 2005-11-29 21:45:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krauzu napisał(a):

    > Czy mam jakąś możliwość odwołania się? Co mam zrobić? Proszę pomóżcie.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    A co podpisales skladajac papiery ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-29 21:47:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Krauzu napisał(a):
    > Czy mam jakąś możliwość odwołania się? Co mam zrobić? Proszę pomóżcie.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    zapoznaj się z regulaminem uczelni, studiów itp. aktami regulującymi
    stosunek między Tobą a uczelnią

    KG

  • 4. Data: 2005-11-29 22:04:32
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kam napisał(a):
> [...]
    Czy podpisywales jakies papiery? Jesli tak, to jakie?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-11-30 02:30:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krauzu wrote:

    > Czy mam jakąś możliwość odwołania się? Co mam zrobić? Proszę pomóżcie.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Moga ci nagwizdać.
    Dopóki nie odebrałeś indeksu nie jestes studentem tej uczelni.

  • 6. Data: 2005-11-30 09:21:49
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Krauzu napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy mam jakąś możliwość odwołania się? Co mam zrobić? Proszę pomóżcie.
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    jeśli nie dokonałeś wpisu na te uczelnie, to albo ich tymczasowo
    zignoruj, albo odpisz, ze nei wpisywałes się, wiec nie masz za co płacic..

    Bogusław

  • 7. Data: 2005-11-30 14:57:05
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krauzu" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Przeczytaj dokladnie papiery jakie tam złożyłeś. U mnie na uczelni
    podpisuje się umowę oi świadczenie usług edukacyjnych i ona jest
    podstawą do pobierania czesnego.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2005-11-30 17:41:00
    Od: Krauzu <k...@g...pl>

    Wstyd się przyznać, ale nie pamiętam już co podpisywałem. :( Muszę się
    jak najszybciej dowiedzieć.