  • 1. Data: 2005-11-29 20:34:42
    Temat: Porady - prawo w Wielkiej Brytanii - Warszawa
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    Jeżeli ktoś z grupowiczów zna się na prawie w Wielkiej Brytanii i udziela
    takich porad w Warszawie (biuro, kawiarnia, McDonald ;) nie koniecznie
    chodzi mi o firmę możesz być zwykłym człowiekiem znającym się na tym co chcę
    wiedzieć to proszę o kontak na priva i podanie stawki za godzinę.

    Temat to zarejestrowanie się jako self-employment i związane z tym kwestie
    podatkowe (czy konieczny VAT, kwestia CIS, jak wygląda współpraca z innymi
    self-employment - rozliczenia podatkowe) , kwestie ubezpieczenia dodatkow
    możliwości odliczeń od podatków w WB.

    Pzdr.

    Krzys

  • 2. Data: 2005-11-29 21:06:57
    Temat: Re: Porady - prawo w Wielkiej Brytanii - Warszawa
    Od: "K." <z...@o...pl>

> [...]
    > self-employment - rozliczenia podatkowe) , kwestie ubezpieczenia dodatkow

    Pytanie podstawowe. Bedziesz rejestrowal DG w Polsce czy chcesz sie
    zarejestrowac na Wyspie?

    Pozdr.

    K.

  • 3. Data: 2005-11-30 07:31:40
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    > Pytanie podstawowe. Bedziesz rejestrowal DG w Polsce czy chcesz sie
    > zarejestrowac na Wyspie?

    Chcę zlikwidować DG w Polsce i zarejestrować w GB. Prowadzę teraz mały
    rodzinny interes (4 osoby) firma budowlana (prace wykończeniowe) i chcę to
    wszystko przenieść do GB.

    Przewidywany sposób pracy w GB to praca z klientami indywidualnymi, druga
    opcja na początek pobytu to podwykonawstwo dla firm brytyjskich.

    Krzys