  • 1. Data: 2005-11-29 20:57:45
    Temat: Egzekucja komornicza
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Na moje zlecenie komornik prowadzi egzekucję w istniejącej firmie. Pismo o
    zajęcie rachunku bankowego firmy komornik napisał w końcu sierpnia. Do tej
    pory żadnego dalszego odzewu ani pieniędzy. Czy mam prawo się dowiedzieć co
    dalej się dzieje z tą egzekucją ? Napisałem list do komornika z prośbą o
    informację - bez odpowiedzi. Proszę o poradę prawników, co mogę zrobić, aby
    skontrolować dalsze działania komornika. Czy on aby coś dalej w tej materii
    działa ?
    Czy może od razu zwrócić się do Prezesa właściwego sądu ze skargą na
    niedziałanie komornika. Jak długo takie sprawy trwają ?

    Nie jestem prawnikiem i oczekuje pomocy, co mam dalej robić aby przyspieszyć
    i doprowadzić do końca egzekucję. Chodzi o dość duże pieniądze, powyżej
    10000 zł.

    Z.K.

  • 2. Data: 2005-11-29 21:31:00
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    skarga na czynnosci komornika

    w trybie nadzoru sad powinien nakazac powziecie odpowiednich czynnnosci
    komornikowi

    pozdrawiam
    Łukasz