eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWezwanie do zapłaty za studia na uczelni na której nigdy nie studiowałem › Wezwanie do zapłaty za studia na uczelni na której nigdy nie studiowałem
    From: Krauzu <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie do zapłaty za studia na uczelni na której nigdy nie studiowałem
    Date: Tue, 29 Nov 2005 22:38:54 +0100

    Mój problem jest następujący. Składając papiery na uczelnię państwową na
    wypadek gdybym się nie dostał złozyłem dokumenty na uczelni prywatnej.
    Udało mi się dostać na uczelnię państwową, ale zapomniałem odebrać
    papiery z tej prywatnej. Teraz po dwóch miesiącach, kiedy już kompletnie
    zapomniałem o tamtej uczelni ona przypomniała sobie o mnie. Wzywa mnie
    do zapłaty za dwa miesiące nauki, której de facto nigdy nie pobierałem.
    Byłem pewien, że jeżeli nie dokonam pierwszej wpłaty to od razu skreślą
    mnie z listy studentów. Niestety tak się nie stało.

    Czy mam jakąś możliwość odwołania się? Co mam zrobić? Proszę pomóżcie.
    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    --
    Krauzu
    k...@g...pl