  • 11. Data: 2010-09-24 08:03:12
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna i przepisy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Krzysztof napisal:
    > Skoro nie on jest osobą odpowiedzialną (tylko dziekan), to z jakiej racji
    > on stawia Wam jakieś warunki albo ograniczenia??
    > Idźcie z tym problemem do dziekana, a dziada olejcie.

    Przypuszczam, że nie do końca tak jest. Dziekan formalnie odpowiada
    za wydział, ale do spraw technicznych ma zazwyczaj kierownika
    administracyjno-technicznego, na którego deleguje uprawnienia.

    Na miejscu wątkotwórcy zacząłbym od typowo biurokratycznego
    tworzenia dokumentacji tzn. wysyłania pism z datą i potwierdzeniem
    złożenia w sekretariacie dziekana, czy jak tam się to nazywa (nie mylić
    z dziekanatem, który jest nazwą całego działu). Rozmowy 'na gębę'
    nie istnieją, gdy przychodzi do zwarcia. Dziekan też tyłka chętnie
    nadstawiać nie będzie, więc sprawę zepchnie z powrotem na administracyjnego,
    ale tym razem ten będzie miał bat na sobą, w formie zaniepokojonego dziekana.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2010-09-24 08:38:45
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie jest prywatna firma tylko uczelnia wyższa, a dokładniej jeden wydział.
    > A szef to jest tylko zastępca dziekana p. o. kierownika administracyjno -
    > technicznego. A szef, to ja tylko tak sobie o nim powiedziałem. A czy to
    > jest normalne, że siedzimy w 3 w pokoju o pow. 13,5 m2 razem z serwerami,
    > komputerami, magazynem części i w tym samym pokoju mamy też serwis? To jak
    > ja mam nie walczyć o pomieszczenie? Łatwo jest krytykować jak się nie zna
    > specyfiki tej pracy. W każdej normalnej firmie byłoby nie do pomyślenia

    skoro to uczelani to fachowców masz pod ręka (na sąsiednim wydziale)
    skoro to nienormlana praca to ją zmień na normlaną (z normalnymi
    pomieszczeniami i normalnym wynagrodzeniem)

    a wracając do tematu, to gdzie tą wentylację mechniczną chcesz podpiąć, bo
    jeśli do pionu wentylacji grawitacyjnej to szef ma rację a jeśli
    bezpośrednio na zewnątrz budynku to... też może mieć rację :))) opróczy
    wydmuchu powietrza musisz też zapewnić jego dojście. wpp może sie okazać że
    zepsuje dotychczas dobrze działającą wentylację grawitacyjną i kratki obecne
    kraty wywiewne stana się wwiewne.

    napisz na pl.misc.budowanie

    btw - w tej serwerowni macie klimatyzację?? pewnie tak :) i chcesz ją
    opuścić na rzecz ciasnej / dusznej klity z płyt GK ??