  • 1. Data: 2010-09-23 05:52:48
    Temat: Wentylacja grawitacyjna i przepisy
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Jak wygląda w świetle przepisów taka sytuacja. Jest duże pomieszczenie -
    czytelnia. Padła koncepcja, aby z tej czytelni wygrodzić jedną ścianką od
    podłogi do sufitu (płyta kartonowo - gipsowa) oddzielne pomieszczenie dla 3
    osób. Problem w tym iż w tej części, która miałaby być wygrodzona nie ma kratki
    wentylacji grawitacyjnej, ale jest wentylacja wymuszona. Dodam jeszcze, że całej
    czytelni wentylacja grawitacyjna istnieje. Czy można coś takiego zrobić, znaczy
    się wygrodzić to dodatkowe pomieszczenie? Prosiłbym o konkretne artykuły i
    paragrafy z ustaw i rozporządzeń.

  • 2. Data: 2010-09-23 06:32:25
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna i przepisy
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Buster pisze:
> [...]
    > można coś takiego zrobić, znaczy się wygrodzić to dodatkowe
    > pomieszczenie? Prosiłbym o konkretne artykuły i paragrafy z ustaw i

    Pytaj projektanta - budowlańca.
    Jeśli to jest instytucja, jak się domyślam, to na pewno jest jakiś
    administrator i on powinien mieć Insp. Nadz. Bud. pod ręką, a tamten -
    projektanta. Niech się wezmą do roboty ci, którzy za to biorą pieniądze.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-09-23 07:02:48
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    W dniu 2010-09-23 08:32, SQLwiel pisze:

> [...]
    > administrator i on powinien mieć Insp. Nadz. Bud. pod ręką, a tamten -
    > projektanta. Niech się wezmą do roboty ci, którzy za to biorą pieniądze.

    Tu nie chodzi o to. Potrzebuję oręż w walce z moim szefem, który twierdzi że tak
    nie może być. Ja natomiast znam go bardzo dobrze i wiem, że to jego stwierdzenie
    wynika z faktu, że nie chce dać tego pomieszczenia, bo nie, więc wymyśla
    przeszkody. Dlatego pytam tutaj.

  • 4. Data: 2010-09-23 07:29:43
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 23 Wrz, 09:02, Buster <r...@w...p.lodz.pl> wrote:

> [...]
    > wynika z faktu, że nie chce dać tego pomieszczenia, bo nie, więc wymyśla
    > przeszkody. Dlatego pytam tutaj.- Ukryj cytowany tekst -

    SQLwiel ma racje pogadaj z jakimś projektantem od wentylacji

  • 5. Data: 2010-09-23 07:36:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał

> [...]
    > wiem, że to jego stwierdzenie wynika z faktu, że nie chce dać tego
    > pomieszczenia, bo nie, więc wymyśla przeszkody. Dlatego pytam tutaj.

    Ty tam nie jesteś od walczenia z szefem tylko od wykonywania jego
    poleceń. W sumie on niepotrzebnie przedstawia tobie jakiekolwiek
    (trafne lub nie) argumenty.

  • 6. Data: 2010-09-23 07:47:28
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    W dniu 2010-09-23 09:36, Alek pisze:
    > Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał

    > Ty tam nie jesteś od walczenia z szefem tylko od wykonywania jego poleceń. W
    > sumie on niepotrzebnie przedstawia tobie jakiekolwiek (trafne lub nie) argumenty.

    Jak szef jest dupa (za przeproszeniem), to się z nim walczy. Z resztą to nie
    jest prywatna firma tylko uczelnia wyższa, a dokładniej jeden wydział. A szef to
    jest tylko zastępca dziekana p. o. kierownika administracyjno - technicznego. A
    szef, to ja tylko tak sobie o nim powiedziałem. A czy to jest normalne, że
    siedzimy w 3 w pokoju o pow. 13,5 m2 razem z serwerami, komputerami, magazynem
    części i w tym samym pokoju mamy też serwis? To jak ja mam nie walczyć o
    pomieszczenie? Łatwo jest krytykować jak się nie zna specyfiki tej pracy. W
    każdej normalnej firmie byłoby nie do pomyślenia taka sytuacja. Ehh.

  • 7. Data: 2010-09-23 08:18:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/23/2010 2:47 AM, Buster wrote:

> [...]
    > jest krytykować jak się nie zna specyfiki tej pracy. W każdej normalnej
    > firmie byłoby nie do pomyślenia taka sytuacja. Ehh.

    a podeślij mu inspekcje pracy niech pomierzą poziom hałasu.

  • 8. Data: 2010-09-23 08:30:57
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    W dniu 2010-09-23 10:18, witek pisze:

    > a podeślij mu inspekcje pracy niech pomierzą poziom hałasu.

    Heh. Niby masz rację. Ale nie on za to beknie, tylko dziekan. A jemu nic nie
    zrobią. I to mnie wpienia.

  • 9. Data: 2010-09-23 16:43:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał

    > Jak szef jest dupa (za przeproszeniem), to się z nim walczy.

    Nie, jak ci szef nie odpowiada to zmień robotę.

> [...]
    > walczyć o pomieszczenie? Łatwo jest krytykować jak się nie zna
    > specyfiki tej pracy. W każdej normalnej firmie byłoby nie do

    Dajesz fałszywy opis sytuacji i oczekujesz trafnej opinii.
    Twoim problemem nie jest ścianka, wentylacja itp. tylko są nim złe
    warunki pracy. Zgłoś *ten* problem przełożonemu. On decyduje jek go
    rozwiązać, czy poprzez budowę ścianki czy inaczej. Jeśli nie podlegasz
    temu kier. adm.-techn. to nie gadaj z nim tylko z dziekanem, który
    wedle twoich słów jest za to odpowiedzialny.

  • 10. Data: 2010-09-24 07:17:48
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Heh. Niby masz rację. Ale nie on za to beknie, tylko dziekan. A jemu nic
    > nie zrobią. I to mnie wpienia.

    Skoro nie on jest osobą odpowiedzialną (tylko dziekan), to z jakiej racji
    on stawia Wam jakieś warunki albo ograniczenia??
    Idźcie z tym problemem do dziekana, a dziada olejcie.

    K.