  • 1. Data: 2010-09-23 05:08:28
    Temat: Liwiusz...imieniny?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Wszystkiego najlepszego ;) Dziękujemy za wkład i bezinteresowną pomoc...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2010-09-23 05:36:33
    Temat: Re: Liwiusz...imieniny?
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-23 07:08, wromek pisze:
    > Wszystkiego najlepszego ;) Dziękujemy za wkład i bezinteresowną pomoc...

    Jeśli to prawda - to się dołączam. Sto lat! I oby Ci się nie znudziło.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-09-23 05:41:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-23 07:36, SQLwiel pisze:

    > Jeśli to prawda - to się dołączam. Sto lat! I oby Ci się nie znudziło.

    ;) Dziękuję. Ale, jak pewnie niektórzy wiedzą, L. to mój pseudonim
    usenetowy :)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-09-23 06:30:37
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Liwiusz pisze:
    > ;) Dziękuję. Ale, jak pewnie niektórzy wiedzą, L. to mój pseudonim
    > usenetowy :)

    No co Ty? Poważnie???
    W życiu bym nie zgadł...

    :)

    Żeby nie było OT - a to tak wolno podpisywać się cudzym imieniem? (270kk)

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-09-23 06:56:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    Liwiusz pisze:

    >No co Ty? Poważnie???
    >W życiu bym nie zgadł...

    >:)

    >Żeby nie było OT - a to tak wolno podpisywać się cudzym imieniem? (270kk)

    A to imiona sa czyjesz, znaczy sa czyjas wlasnoscia?

  • 6. Data: 2010-09-23 08:16:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/23/2010 1:30 AM, SQLwiel wrote:

    > No co Ty? Poważnie???
    > W życiu bym nie zgadł...
    >
    > :)
    >
    > Żeby nie było OT - a to tak wolno podpisywać się cudzym imieniem? (270kk)

    a czyim dokumentem się posługuje lub przez kogo podpisany dokument
    wypełnia niezgodnie z wolą podpisanego?

    skoro nie ma trupa to nie ma sprawy.

  • 7. Data: 2010-09-23 10:23:25
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    witek pisze:

    > a czyim dokumentem się posługuje lub przez kogo podpisany dokument
    > wypełnia niezgodnie z wolą podpisanego?
    >
    > skoro nie ma trupa to nie ma sprawy.

    Wyluzuj. :)
    Czasami sobie żartujemy.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-09-23 18:12:29
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.09.2010 07:08, wromek wrote:
    > Dziekujemy za wk?ad i bezinteresown? pomoc...

    Dołączam się. Niegdyś jedna z Twoich rad bardzo mi się przydała. Dzięki.

    Dziwne to, by rawnik dzielił się porządną wiedzą w kraju w którym
    większość prawników g*wno wie ale za to ma o sobie wysokie mniemanie i
    każe sobie płacić niebotyczne stawki. Jedna z Twoich rad przydała mi się
    już po płatnych usługach oszustów mieniących się prawnikami.

    mi

  • 9. Data: 2010-10-03 17:23:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i7g5am$ss7$1@news.onet.pl>, mi <m...@o...pl>
    wrote:

    > Dołączam się. Niegdyś jedna z Twoich rad bardzo mi się przydała. Dzięki.

    Ja tez sie dolaczam.

    TA