  • Data: 2018-06-28 21:07:00
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    w żadnym innym urzędzie bo budynek sądu tak mozna nazwać/// nie spotkałem
    się z takimi obostrzeniami przy wejściu
    palestra boi się obywatela widać coraz bardziej ...
    wydają chujowe wyroki wg. własnego albo nawet nie własnego uznania i boja
    sie aby obywatel taki wkurwiony nie zaatakował biednego sędziego albo
    prokuratora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/wchodzac-d
    o-sadu-bedziesz-skanowany.html