  • Data: 2018-06-30 22:18:55
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-06-18 o 23:44, Sonn pisze:

> [...]
    i+do+s%C4%85du&client=firefox-b&ei=Hlg1W9_zC8e0sQGxk
    6nAAw&start=10&sa=N&biw=1680&bih=895
    > Nie potrafisz sobie znaleźć podstawy prawnej do wydania regulaminu
    > bezpieczeństwa i porządku w sądzie? Współczuję.

    Nie pytałem o podstawę prawną wydania regulaminu, tylko podstawę prawną
    prowadzenia przeszukania wszystkich wchodzących do urzędu, czy też
    zakazu wnoszenia DO BUDYNKU legalnie posiadanej broni. Bo zakaz
    wnoszenia na rozprawę m swoją podstawę.

    > Ponieważ jak zauważyłem robisz tu dość często za przemądrzałego głupka,
    > to ci podpowiem: prawo o ustroju sądów powszechnych i rozporządzenie
    > Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 grudnia 2015 roku ,,Regulamin
    > urzędowania sądów powszechnych". Polecam lekturę rozdziału 5 tego
    > ostatniego. Zresztą gdybyś był na tyle inteligentny, to byś zauważył, że
    > w każdym regulaminie jaki możesz znaleźć jest zapewne podana podstawa
    > jego wydania.
    > Np tutaj
    > http://www.szczecinek.sr.gov.pl/regulamin-bezpieczen
    stwa-i-porzadku,m,m1,244
    > Wiec rób z siebie dalej przemądrzałego idiotę. Powodzenia.

    No więc jako nieprzemądrzały mędrzec wskaż konkretny paragraf z
    zacytowanego przez Ciebie aktu. Zlepek liter "broń" występuje tam 8
    razy, a "bron" 3 razy. Żaden z tych przepisów nie dotyczy broni, a
    obrońców lub sposobu postępowania z bronią będącą dowodem rzeczowym i
    raz postępowań, w których sprawca posłużył się bronią.

    Może gdzieś tam jest zaszyty przepis dotyczący wnoszenia broni, a ja nie
    umiem znaleźć, więc czekam, że oświecisz mnie.