  • Data: 2018-06-29 23:44:56
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    i+do+s%C4%85du&client=firefox-b&ei=Hlg1W9_zC8e0sQGxk
    6nAAw&start=10&sa=N&biw=1680&bih=895

    > No więc jak już się wyśpisz, odpoczniesz i zrobisz to, co tam
    > potrzebujesz, to jednak znajdź mi podstawie owe zakazy są wprowadzane.

    Nie potrafisz sobie znaleźć podstawy prawnej do wydania regulaminu
    bezpieczeństwa i porządku w sądzie? Współczuję.
    Ponieważ jak zauważyłem robisz tu dość często za przemądrzałego głupka,
    to ci podpowiem: prawo o ustroju sądów powszechnych i rozporządzenie
    Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 grudnia 2015 roku ,,Regulamin
    urzędowania sądów powszechnych". Polecam lekturę rozdziału 5 tego
    ostatniego. Zresztą gdybyś był na tyle inteligentny, to byś zauważył, że
    w każdym regulaminie jaki możesz znaleźć jest zapewne podana podstawa
    jego wydania.
    Np tutaj
    http://www.szczecinek.sr.gov.pl/regulamin-bezpieczen
    stwa-i-porzadku,m,m1,244
    Wiec rób z siebie dalej przemądrzałego idiotę. Powodzenia.

    --
    Sonn