  • 1. Data: 2002-07-09 15:39:45
    Temat: Ważne pytanie
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Składając wniosek o otwarcie działalnosci gospodarczej osoby fizycznej
    nalezy wskazać siedzibę firmy. Jeśli nie jest to miejsce, w którym jestem
    zameldowany, powinienem zgłosić, gdzie w takim razie będzie znajdowac się
    firma i jeśli to jest lokal wynajmowany, przedstawić dowód najmu lokalu.
    I teraz pytanie.
    Co się potem z tym dowodem dzieje? Czy on wędruje do Urzędu Skarbowego,
    który na przykład sprawdza, czy druga strona, skoro wynajmuje mi lokal, to
    czy rozlicza się z tego? Czy też pozostaje to w Urzędzie Miasta - Wydziałe
    EDG?
    Jest to o tyle ważne, że jak można przypuszczać, nie mam papieru na wynajem
    lokalu, czyli jego wlaściciel nie rozlicza się z tego przed US. Zastanawim
    się czy jeśli teraz stworzymy sobie między nami fikcyjną umowę na taki
    wynajem, to czy od razu US nie zechce się pofatygować, aby sprawdzić czy
    wlasciciel rozlicza sie z nim z tego zarobku...
    Jak to wygląda ? Jak ewentualnie obejść tą sprawę??

    Pozdrawiam i bardzo proszę o info.
    Bartek

  • 2. Data: 2002-07-13 18:26:18
    Temat: Re: Ważne pytanie
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Bruno <a...@i...pl> wrote:
> [...]
    > jestem zameldowany, powinienem zgłosić, gdzie w takim razie będzie
    > znajdowac się firma i jeśli to jest lokal wynajmowany, przedstawić

    Aktualnie już nie ma takiego wymogu
    Jacek

    --

    usuń z adresu słowo spam jeśli masz ochotę do mnie napisać