  • 1. Data: 2014-01-26 19:28:01
    Temat: Walczyć ze spamem emailowym
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@1...pl>

    Gdzie jest granica nękania emailami niechcianymi ?
    Są firmy jednoosobowe, które biorą zlecenia od wielkich firm i korporacji
    na rozsyłanie reklam zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną. Ustawa teraz zabrania wysyłania reklam na adresy prywatne,
    czyli na zasadzie co nie zabronione = dozwolone = zezwala na adresy
    firmowe.

  • 2. Data: 2014-01-27 02:50:43
    Temat: Re: Walczyć ze spamem emailowym
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-26 19:28, Karol Misiukiewicz pisze:
> [...]
    > elektroniczną. Ustawa teraz zabrania wysyłania reklam na adresy prywatne,
    > czyli na zasadzie co nie zabronione = dozwolone = zezwala na adresy

    UOKiK

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2014-01-27 10:33:48
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Karol Misiukiewicz" napisał w wiadomości grup
    net...

[...]
    ----------------------
    Nie ma granicy. Kupisz coś na allegro, zapytasz ile kosztuje miejsce w
    hotelu bo chciałbyś się z rodziną na wakacje wybrać itd itp a już jesteś
    zasypywany spamem. Choćby z okazji świąt, że niby życzenia przesyłają. Fuj

  • 4. Data: 2014-01-27 21:55:50
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 26.01.2014 19:28, Karol Misiukiewicz pisze:
> [...]
    > elektroniczną. Ustawa teraz zabrania wysyłania reklam na adresy prywatne,
    > czyli na zasadzie co nie zabronione = dozwolone = zezwala na adresy

    Też mi się chce rzygać od tego szajsu zalewającego serwer pocztowy :-/
    Ciekawi mnie na jakiej zasadzie ONI kwalifikują, że mail jest firmowy?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2014-01-30 19:43:04
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Karol Misiukiewicz <k...@1...pl> Wrote in message:
> [...]
    > elektroniczną. Ustawa teraz zabrania wysyłania reklam na adresy prywatne,
    > czyli na zasadzie co nie zabronione = dozwolone = zezwala na adresy

    Mylisz dwie rzeczy - spam i Niezamówiona Informacja Handlowa to
    nie to samo. Ze spamem zasadniczo walczy się metodami
    technicznymi, co jest trochę NTG. Jeśli zaś pytasz o granicę
    nękania przez NIH to chyba wiele poza UoŚUDE nie uda się
    doradzić.

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----