  • 1. Data: 2014-01-24 19:21:19
    Temat: Nowy operator a zasada skutecznego dostarczenia przez avizowanie
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Należało by zastanowić się, czy wobec zmiany operatora z państwowego na
    prywatnego
    nie straciła mocy zapisana w prawie zasada, że przesyłkę awizowaną uważa się
    za dostarczoną.
    Opierała się ona niewątpliwie na traktowaniu Poczty Polskiej jako urzędu
    państwowego i była z tego wywiedziona.

  • 2. Data: 2014-01-25 14:11:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:21:19 +0100, t-1 napisał(a):
> [...]
    > za dostarczoną.
    > Opierała się ona niewątpliwie na traktowaniu Poczty Polskiej jako urzędu

    Ale bez tego to by sie zadna sprawa nie odbyla, bo kazdy by listu nie
    odbieral.

    J.

  • 3. Data: 2014-01-26 17:22:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    t-1 wrote:
> [...]
    > Opierała się ona niewątpliwie na traktowaniu Poczty Polskiej jako
    > urzędu państwowego i była z tego wywiedziona.

    hm... coś mi sie obiło o uszy że tylko te dostarczane przez PP mogły być
    traktowane jako dostarczone na podstawie faktu wyslania.

    myśle że z tej zmiany operatora będa niezłe jaja. Bo w tej chwili to sądy
    nawet nie otrzymują potwierdzeń skutecznie doręczonych przesyłek.