  • 1. Data: 2014-01-26 19:30:37
    Temat: Oferta handlowa na prywatny adres email
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@1...pl>

    Załóżmy, że dostałem email z ofertą handlowa na prywatny adres email.
    Co robić ?
    Porady mówią, aby nie klikać w link wypisujący ze spamu, bo to tylko
    spamerom daje sygnał, ze adres email jest aktywny i można dalej słaś
    reklamy.

  • 2. Data: 2014-01-26 19:50:29
    Temat: Re: Oferta handlowa na prywatny adres email
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 19:30:37 UTC+1 użytkownik Karol Misiukiewicz
    napisał:
> [...]
    > Porady mówią, aby nie klikać w link wypisujący ze spamu, bo to tylk
    > spamerom daje sygnał, ze adres email jest aktywny i można dalej słaś

    Możesz domagaćsię odszkodowania- milion pln przyda się każdemu;)

  • 3. Data: 2014-01-26 19:59:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Co robic? Zainstalowac soft antyspamowy

    A.L.

  • 4. Data: 2014-01-27 09:47:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-26 19:59, Użytkownik A.L. napisał:

    > Co robic? Zainstalowac soft antyspamowy

    Odradzam. Potrafi zaliczyć do spamu maila na którego
    akurat czekasz.
    Potwierdzam że faktycznie w części przypadków nie warto
    klikać a ni odpowiadać. Ale jest jeszcze coś, w części
    maili masz linki do obrazków i jeśli nie masz zablokowanej
    opcji automagicznego ich odczytywania to program kliknie
    za ciebie informując że przeczytałeś.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-01-27 22:03:32
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 26.01.2014 19:59, A.L. pisze:

    > Co robic? Zainstalowac soft antyspamowy
    >
    > A.L.

    Rozwiązanie połowiczne oszczędzające co najwyżej trochę czasu
    czytającemu. Taki spam serwer musi odebrać, rozpoznać i wyrzucić.
    Informacji nie ma, a bajty po łączu lecą :-/ Płacisz za łącze 4Mb/s a z
    tego połowę zabierają nic nie warte śmieci. Masz np internet LTE z
    limitami miesięcznego transferu i Twój soft antyspamowy tylko wyrzuci do
    kosza ten syf (i od czasu do czasu ważnego maila, na którego czekasz),
    ale pieniędzy za transfer od operatora już Ci nie zwróci :-/

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2014-01-27 22:15:02
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 27.01.2014 22:03, Grzegorz Kurczyk pisze:
> [...]

    P.S. Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach skuteczne są tylko
    rosyjskie filtry antyspamowe ;-)

    http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?p=2939821&sid
    =0dd2809100ca7dad047db7a4ede935d7

    http://www.frazpc.pl/b/201709/