  • 1. Data: 2014-01-25 19:15:16
    Temat: Przepis prawny z 1956 r. o koniach w kopalniach
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Próbuję wygooglać przepis prawny, który podobno w 1956 r. zakazał
    sprowadzanie nowych koni do kopalni, ale na razie nic nie znalazłem. Nie
    wiem, czy to była ustawa, czy może tylko jakieś rozporządzenie.

    Znalazłem tylko "Konie z polskiego górnictwa ostatecznie wycofano na
    mocy rozporządzenia z 1956 roku."
    http://www.stajniatrot.pl/texts/mondre/kopalnie.html

    Oraz to: "Nie dotarłem do tego dokumentu, z wielu jednak źródeł
    dowiedziałem się, że konie z górnictwa wycofano na mocy rozporządzenia w
    1956 roku." http://gornicza.com.pl/?mod=Periodics&acn=exeConcret
    e&id=1023

    Czy może ktoś potrafiłby ten przepis prawny znaleźć w jakichś
    prawniczych wyszukiwarkach, których ja nie znam?

    Ludek

  • 2. Data: 2014-01-25 21:25:06
    Temat: Re: Przepis prawny z 1956 r. o koniach w kopalniach
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Saturday, 25 January 2014 19:15:16 UTC+1, Ludek Vasta wrote:
> [...]
    >
    > Czy może ktoś potrafiłby ten przepis prawny znaleźć w jakichś
    > prawniczych wyszukiwarkach, których ja nie znam?

    isip.sejm.gov.pl i przeglądaj akty prawne z 1956 r.

    AdamK

  • 3. Data: 2014-01-26 13:32:21
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-01-25 21:25, Adam Klobukowski pisze:

    > isip.sejm.gov.pl i przeglądaj akty prawne z 1956 r.
    >
    > AdamK

    Ciekawe czy istnieje taki dokument, z kopalni wielickiej ostatni koń
    wyjechał w 2002 roku więc coś jest nie tak.
    Pozdrawiam Dan.

  • 4. Data: 2014-01-27 09:49:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-26 13:32, Użytkownik DanW napisał:

> [...]
    >>
    > Ciekawe czy istnieje taki dokument, z kopalni wielickiej ostatni koń
    > wyjechał w 2002 roku więc coś jest nie tak.

    Pytanie czy ta kopalnie miała status kopalni, muzeum czy skansenu ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-01-30 23:29:48
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu sobota, 25 stycznia 2014 19:15:16 UTC+1 użytkownik Ludek Vasta napisał:
> [...]
    >

    > Czy może ktoś potrafiłby ten przepis prawny znaleźć w jakichś
    >
    > prawniczych wyszukiwarkach, których ja nie znam?

    Poszukaj w zyciorysie Gustawa Morcinka ( poseł 1952-56).

  • 6. Data: 2014-01-31 11:49:24
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Marek Wisniewski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:380e3c06-eafa-4557-94c3-26c3f5349f94@googlegrou
    ps.com...
    napisał:

    Poszukaj w zyciorysie Gustawa Morcinka ( poseł 1952-56).

    Łysek z pokładu Idy?
    Ale to chyba działo się przed wojną... w socjalizmie nawet konie miały
    labę:)

    A.