    Subject: Re: Wadliwa opona z zimowego "darmowego" kompletu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 22 Aug 2015 09:21:04 +0200

    W dniu 21-08-15 o 18:40, J.F. pisze:
    > No wiesz, doplacac nikt nie ma ochoty.
    > Niebezpieczenstwo jest takie, ze reklamacje ci uznaja ... i zero zlotych
    > zwroca :-)

    Ale on tych opon nie kupował za zero złotych, tylko kupił samochód z
    tymi oponami - jak rozumiem - za kwotę stanowiącą wartość pierwotną
    samego samochodu. Zatem obowiązują nadal te same zasady, co przy
    normalnym zakupie. Wadliwą oponę mają wymienić (a jednej chyba się nie
    da), albo zwrócić jej równowartość.