  • 1. Data: 2008-12-15 01:17:40
    Temat: Re: WKU - potrzebuję porady
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik MOK napisał:
    > Po kilku latach ukrywania się przed wojem, postanowiłem uregulować tę
    > kwestię. No i trochę się boję konsekwencji, więc może Ktoś doradzi :
    > - iść w ogóle do tego WKU, czy może lepiej odpuścić ?
    > - jeśli pójdę, to czego nie podpisywać ?

    A po kiego chcesz się wychylać?
    Nadgorliwość jest gorsza od komunizmu :(

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 3. Data: 2008-12-15 01:20:32
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    MOK wrote:

    > - iść w ogóle do tego WKU, czy może lepiej odpuścić ?
    > - jeśli pójdę, to czego nie podpisywać ?

    PS. Jak ktoś chce pogadać o moralności, zasadności służby wojskowej itp...
    to niech sobie założy nowy wątek.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2008-12-15 05:08:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MOK wrote:
> [...]
    >
    > - iść w ogóle do tego WKU, czy może lepiej odpuścić ?
    > - jeśli pójdę, to czego nie podpisywać ?

    prokuratura już się o ciebie upominała czy tylko WKU?

  • 5. Data: 2008-12-15 09:01:45
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    Arek wrote:

    > A po kiego chcesz się wychylać?
    > Nadgorliwość jest gorsza od komunizmu :(

    No chciałemn to wreszcie wyprostować, bo sam nie wiem na czym stoję.
    No i w związku z tym napewno coś podpisać. Zastanawiam się w związku z tym
    co powinienem.

  • 6. Data: 2008-12-15 09:04:30
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    witek wrote:

    > prokuratura już się o ciebie upominała czy tylko WKU?

    Tylko WKU.
    W tej chwili jestem u nich poszukiwany.
    Jakbym się zgłosił, to postawili by mnie w 18-mies stan gotowości, ale w
    związku z tym, że służba przymusowa jest zawieszona podobno niczym by mi to
    nie groziło. Zastanawiam się, czy rzeczywiście tak jest.
    No i czy jest sens iść do nich. Czy cokolwiek załatwię, czy tylko pogorszę.
    No w końcu i tej prokuraturze mogą sprawę przekazać. Mam już tego dosyć po
    prostu.

  • 7. Data: 2008-12-15 16:43:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Na wszelki wypadek może się jeszcze przebujaj do nowego roku?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-12-15 16:48:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MOK wrote:

> [...]
    > No i czy jest sens iść do nich. Czy cokolwiek załatwię, czy tylko
    > pogorszę. No w końcu i tej prokuraturze mogą sprawę przekazać. Mam już

    tu jest trochę bełkotu na ten temat
    12,Klich__karty_powolania_dla_tych__ktorzy_sie_nie_s
    tawili_.html

    Jak byłeś w WKU masz katergorię i dostałaś kartę powowłania tylko potem
    dałeś nogę i nigdy sie nie stawiłeś to na dzień dzisiejszy jesteś już
    rezerwistą

    pozostałe przypadki muszą jeszcze poczekać.

  • 9. Data: 2008-12-15 16:48:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "MOK" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > No i czy jest sens iść do nich. Czy cokolwiek załatwię, czy tylko
    > pogorszę. No w końcu i tej prokuraturze mogą sprawę przekazać. Mam już

    Klich kilka dni temu oglosil amnestie dla uchylajacych sie od poboru.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 10. Data: 2008-12-15 16:58:06
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    666 wrote:
    > Na wszelki wypadek może się jeszcze przebujaj do nowego roku?

    No myślę o tym, ale czy coś się ma zmienić ?
    Już się tak długo bujam, że niedługo w kaftan trafię.
    Nie wiadomo co fajniejsze.