  • Data: 2003-03-25 13:32:37
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Ciebie jako adwokata odsylajacego klienta z kwitkiem, bo
    > na pierwszy rzut oka jego problem to nic innego jak "hamerykanizacja"
    prawa.
    > To jeszcze maly problem, klient znajdzie sobie innego prawnika.

    A cos takiego jak uczciwosc zawodowa? Jasne, moge podjac sie prowadzenia
    kazdej sprawy bo dla mnie to kasa a frajer niech placi - nawet jak wiem, ze
    sprawy sie wygrac nie da - naprawde jestes za taka opcja? To zycze Ci
    korzystania z uslug tylko takich prawników.

    > Oddalasz pozew, bo
    > juz na pierwszy rzut oka widac, ze powod to tylko pieniacz i ze szuka
    dziury
    > w calym.

    Oddalam pozew bo nie ma podstaw prawnych - polskie sądy i tak są dosc
    niewydolne i bez zajmowania sie wydumanymi problemami malych pieniaczy, na
    dodatek bez podstaw prawnych.

    HaNkA