  • Data: 2003-03-25 13:44:55
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "> A cos takiego jak uczciwosc zawodowa? Jasne, moge podjac sie prowadzenia
    > kazdej sprawy bo dla mnie to kasa a frajer niech placi - nawet jak wiem,
    ze
    > sprawy sie wygrac nie da - naprawde jestes za taka opcja? To zycze Ci
    > korzystania z uslug tylko takich prawników.

    Uczciwosci zawodowej nie stoi na przeszkodzie podjecie proby zglebienia
    sprawy, chocby wygladala na pierwszy rzut oka niedorzecznie (jak np. slowo
    "sex" posrod metatagow firmy kamieniarskiej). Moze sie bowiem okazac, ze
    istnieje podstawa dla jakiegos roszczenia.

    > dziury
    >
    > Oddalam pozew bo nie ma podstaw prawnych - polskie sądy i tak są dosc
    > niewydolne i bez zajmowania sie wydumanymi problemami malych pieniaczy, na
    > dodatek bez podstaw prawnych.
    >
    > HaNkA

    Przyznam, ze wypowiadam sie tu glownie dlatego, ze poruszylo mnie
    sprowadzenie przez Ciebie sprawy opisanej przeze mnie wczesniej do rangi
    "hamerykanizacji" prawa.
    Jesli czytalas uwaznie, to na pewno zauwazylas podana przeze mnie podstawe
    prawna. Jesli sie z nia nie zgadzasz, to juz tylko Twoj problem.
    Zadaniem sadow jest zawsze zbadanie, czy podstawa roszczenia istnieje i nie
    ma znaczenia fakt, ze sa niewydolne.

    pozdr
    Przemek