eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-27 15:09:13
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze:
    > [...]
    >To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć
    >zakup.

    No coz, pomysly aby klienci placili za samo wejscie do sklepu (i
    ogladanie i macanie) byly, na razie sie nie sprawdzily ...

    >Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie
    >chodzę.

    A w tych z dobra, obsluga rozpakuje, pozwoli posluchac, po czym
    spakuje i nawet sie slowem nie zajaknie, ze towar macany przez 50
    klientow byl :-)

    No nic, to sie w najblizszych latach wyklaruje.
    Albo znikna zwykle sklepy, bo klienci przyjda, pomacaja, i wyjda ...
    zamowic taniej w internecie.
    Albo sklepy internetowe podniosa ceny, bo im klienci zaczna masowo
    zamawiac towar, po czym odsylac, bo pomacali i sie nie spodobal, albo
    "pudelko nie bylo oryginalnie zamkniete".
    Albo sklepy stacjonarne zamowia sobie marki/modele z wylacznoscia, i
    tylko u nich da sie kupic.
    Albo powstanie rynek na "refurbished", gdzie klient nie bedzie mial
    prawa narzekac, ale tez ceny "nowego" towaru podskocza..

    J.