eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-27 19:10:23
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    > W dniu środa, 27 maja 2015 15:21:50 UTC+2 użytkownik Marek napisał
    >
    > Ale pomyslales co bedzie, jak wszyscy klienci tak zaczna robic ?

    to się już dzieje.
    sklepy wyparowują jeden za drugiem przenosząc się do internetu.
    Europa może z racji zegęszczenia ludzi i powolnej poczty nie odczuwa
    tego tak bardzo.

    Ale ja widzę miejsce na nowy biznes, Sklepy macacczki.
    Towar wystawiony do macania, ewentualnie mozesz na miejscu w iternecie
    zamówić. Wstęp za opłatą.

    > Z drugiej strony - sa kraje, gdzie i w zwyklym sklepie mozna zwrocic ...

    bo to się też opłaca.
    Raz, ze masz zadowolnego klienta, dwa że towar uzywany też można
    sprzedać z zyskiem.

    Ba, są sklepy, która same wyszukują czy w okolicy nie ma niżeszej ceny
    niż ich własna i same zwrócą ci różnicę jeśli takową znajdą. Nie musisz
    sie o to upominać.