eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Data: 2015-05-27 17:30:22
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    W dniu środa, 27 maja 2015 15:21:50 UTC+2 użytkownik Marek napisał
    >Ja tak od dawna robię- oglądamw w stacjonarnym a kupuję tam gdzie
    >taniej, np v necie. Nic w tym dziwnego nie widzę

    Ale pomyslales co bedzie, jak wszyscy klienci tak zaczna robic ?

    >A ten w sieci to nie ma kosztów?

    Powiedzmy ze do niedawna mial mniejsze.

    Ale teraz, jak sie zacznie ze "lepiej kup w necie, sprawdz, mozesz
    oddac w 10 dni" i "na towar uzywany nalezy mi sie znizka", to sie moze
    zmienic.

    Z drugiej strony - sa kraje, gdzie i w zwyklym sklepie mozna zwrocic

    J.