  • 121. Data: 2023-01-21 13:12:07
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spora grupa jest kierowcami TIRów jeżdżących po Europie, ale należących
    > do polskich firm - przykładowo.

    Jest to jakiś trop. Ciekawe czy kobiety również pracują w zawodzie
    związanym tradycyjnie z tirami;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2023-01-21 13:20:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 13:12, Shrek pisze:
    > Jest to jakiś trop. Ciekawe czy kobiety również pracują w zawodzie
    > związanym tradycyjnie z tirami;)

    Zawód, jak każdy inny. Sporo ich jest kierowcami. Kobieta - kierowca
    jest rzadszym widokiem,. bo dziewczyny zdecydowanie gorzej znoszą
    "cygańskie" życie. Chciały by się móc wykąpać i przespać w łóżku. Móc
    zaopiekować dziećmi i przypilnować je, by się ubrały do szkoły. Taka
    specyfika. Ale coś podejrzewam, że tego nie ogarniasz.

    Czasy, gdy dziewczyny stały przy drodze chyba już bezpowrotnie zniknęły,
    a interes - przynajmniej u nas - przeniósł się w internet. Wchodzisz do
    portalu, płacisz zdalnie (Bitcoiny nawet aprobują) i przyjeżdża TIRówka.

    --
    Robert Tomasik

  • 123. Data: 2023-01-21 13:23:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No więc nienawiść międzynarodową generują media - moim zdaniem.

    Nie no - to że ci ktoś blokowiska gradami ostrzeliwuje i z premedytacją
    rozwala system energetyczny żeby rozpierdolić cywilną część państwa
    (wojsko sobie poradzie) na pewno nie ma ma znaczenia:P

    > O ile oczywiście Ukraina jako państwo jest zdecydowanie za zachowaniem
    > swojej integralności terytorialnej, to jakbyście mieli możliwość
    > pogadania z osobami, które mieszkają na terenach, po których czołgi
    > rujnują ogródki przydomowe, to ich zapał do tego konfliktu już jest
    > zdecydowanie mniejszy.

    Oczywiście. Jednak chyba nie ma wątpliwości, że raczej ta antypati
    kieruje się w stronę najeźdcy? Podejrzewam, że nawet rosjanie w obwodzie
    donieckim mają już dość ruskiego miru.

    > Nie tylko Rosjanie takie dziwne akcje podejmowali w historii.
    > Poczytajcie o Powstaniu w Getcie Warszawskim. Przecież wiedzieli, że nie
    > wygrają.

    Wiedzieli również co będzie jak nic nie zrobią. W sumie to już lepiej
    zginąć w walce zabierając ze sobą kilku wrogów niż w obozie.

    A atak Japończyków wysyłających największy swój pancernik z
    > paliwem na podróż tylko w jedną stronę? A powstanie Warszawskie podjęte
    > bez uzgodnienia z Rosjanami? Czasem po prostu robisz to, co trzeba i tyle.

    Nie bardzo wiem co chcesz przekazać w sprawie ukrainy. Że niby kacapy
    nie miały wyjścia i musiały się z ukrainą bić? Nie wydaje mnie się...

    > Uważam, że na chwilę obecną obydwie strony tego konfliktu po prostu
    > robią, co muszą. To już dawno wykroczyło poza ramy zdrowego rozsądku i
    > nad tym już nikt nie panuje. Nikt nie ma pomysłu na rozwiązanie tego.

    Uważam, że uprawiasz tani symetryzm, ale oddaliliśmy się od głównego
    wątku - nadal twierdzisz, że ukraincy w polsce lgną do rosjan?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-01-21 13:24:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zaopiekować dziećmi i przypilnować je, by się ubrały do szkoły. Taka
    > specyfika. Ale coś podejrzewam, że tego nie ogarniasz.

    Sprawdź czy cię coś w dupę nie ugryzło;)

    > Czasy, gdy dziewczyny stały przy drodze chyba już bezpowrotnie zniknęły,
    > a interes - przynajmniej u nas - przeniósł się w internet. Wchodzisz do
    > portalu, płacisz zdalnie (Bitcoiny nawet aprobują) i przyjeżdża TIRówka.

    No dobra - jednak zauważyłeś:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2023-01-21 13:26:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie badałem tego. Ale póki co nie zdarzają się szczególnie często jakieś
    > mordobicia międzynarodowe. Jak siadają do kielicha, to przeważnie szybko
    > dochodzą do podobnego wniosku, co Janek i Grigorij z Czterech pancernych
    > - że to wspólna wojna.

    Często pijesz z ukraincami i ruskimi razem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-01-21 13:34:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 13:23, Shrek pisze:

    > Nie no - to że ci ktoś blokowiska gradami ostrzeliwuje i z premedytacją
    > rozwala system energetyczny żeby rozpierdolić cywilną część państwa
    > (wojsko sobie poradzie) na pewno nie ma ma znaczenia:P

    A ne przyszło Ci do głowy, że jakby Kijów dał się podbić, to Rosjanie by
    nie naparzali "Gradami". To nie to, bym nawoływał do kapitulacji czy
    dezercji. po prostu staram się ułożyć sprawy we właściwej kolejności.

    > Oczywiście. Jednak chyba nie ma wątpliwości, że raczej ta antypati
    > kieruje się w stronę najeźdcy? Podejrzewam, że nawet rosjanie w obwodzie
    > donieckim mają już dość ruskiego miru.

    Rosja rozwala cywilną infrastrukturę Ukrainy, by obywatele skłonili
    władze do ustępstw na rzecz Rosji. reszta świata nałożyła sankcje na
    Rosję rujnując jej gospodarkę, by obywatele Rosji nakłonili Putina do
    ustępstw na rzecz Ukrainy. Czy zauważasz jakieś analogie?

    > Wiedzieli również co będzie jak nic nie zrobią. W sumie to już lepiej
    > zginąć w walce zabierając ze sobą kilku wrogów niż w obozie.

    Dokładnie o to chodziło. I nikt ich o to nie potępia, choć wszyscy
    rozsądni wiedzieli, że wojny wygrać się tym nie da.

    > A atak Japończyków wysyłających największy swój pancernik z
    > Nie bardzo wiem co chcesz przekazać w sprawie ukrainy. Że niby kacapy
    > nie miały wyjścia i musiały się z ukrainą bić? Nie wydaje mnie się...

    No jeszcze mogli tam na wschodzie naparzać się latami.

    > Uważam, że uprawiasz tani symetryzm, ale oddaliliśmy się od głównego
    > wątku - nadal twierdzisz, że ukraincy w polsce lgną do rosjan?

    O ile widziałem sporo żyjących wspólnie Ukraińców i Rosjan na kwaterach,
    to Polaków miedzy nimi mało. Pewnie głównie z tego powodu, ze nie
    korzystają z kwater.

    --
    Robert Tomasik

  • 127. Data: 2023-01-21 13:35:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    ?

    > No dobra - jednak zauważyłeś:P

    Taka profesja.

    --
    Robert Tomasik

  • 128. Data: 2023-01-21 13:36:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 13:26, Shrek pisze:
    > Często pijesz z ukraincami i ruskimi razem?

    Kawę? Zdarza się. Alkoholu z zasady nie. Tylko co to ma do rzeczy?

    --
    Robert Tomasik

  • 129. Data: 2023-01-21 13:37:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ?

    Za dawnego usentu to małe włochate i gryzło w dupę to była ironia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-01-21 13:51:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A ne przyszło Ci do głowy, że jakby Kijów dał się podbić, to Rosjanie by
    > nie naparzali "Gradami".

    NIe bardzo rozumiem twojego toku myślenia. Czyli ukraincy nie mają do
    kacapów pretensji, bo to ich wina że nie dali sobie kijowa podbić?

    > Rosja rozwala cywilną infrastrukturę Ukrainy, by obywatele skłonili
    > władze do ustępstw na rzecz Rosji.

    No z grubasza. Czyli atakuje cywilów żeby wywrzeć presję na władzę.
    Uważasz, że to powoduje że ukraincy "lgną" do kacapów?

    > reszta świata nałożyła sankcje na
    > Rosję rujnując jej gospodarkę, by obywatele Rosji nakłonili Putina do
    > ustępstw na rzecz Ukrainy. Czy zauważasz jakieś analogie?

    No taką średnią bym powiedział. Oczywiście to co piszesz jest prawdą,
    tylko gdzie tu analogia? Jedni są najeźdzcami i uprawiają terroryzm
    państwowy, drudzy starają się ich pokojowymi metodami od tego oduczyć.
    To tak jakbyś widział analogię między czyniącym rozbuj z użyciem
    niebezpiecznego narzdzia a obrona konieczną z użyciem broni - jedyna
    analogi jest tak że i jedno i drugie to "niebezpieczne narzędzie" resta
    to analogi jak z krzesłem i krzesłem elektycznym.

    > Dokładnie o to chodziło. I nikt ich o to nie potępia, choć wszyscy
    > rozsądni wiedzieli, że wojny wygrać się tym nie da.

    No ciężko kurwa potępiać ludzi że nie chcieli do obozu koncentracyjnego
    się dobrowolnie udać!

    > No jeszcze mogli tam na wschodzie naparzać się latami.

    I tak będą... Chyba że rosja podwinie ogon a ukraina do nato. Ale nie o
    to putinowi chodziło więc to nie ten scenariusz.

    > O ile widziałem sporo żyjących wspólnie Ukraińców i Rosjan na kwaterach,
    > to Polaków miedzy nimi mało. Pewnie głównie z tego powodu, ze nie
    > korzystają z kwater.

    Dość rozsądne stwierdzenie. Ale ilu wy tam tych ruskich w nowym sączu
    macie? Bo skoro w polsce jest ich ze 20k, to proporcjonalnie na nowy
    sącz przypada dwóch i ćwiartka. W praktyce mniej bo oni głównie
    występują na suwalszczyźnie i służbowo w warszawie, a reszta to raczej
    do pracy w dużych miastach - ale niech będzie że dwóch - znasz
    wszystkich dwóch czy jak zwykle sobie zmyśliłeś a teraz teorie dorabiasz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!