eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoVirgin Mobile-pracownik oszust › Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
    Date: Mon, 4 Feb 2019 11:59:51 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <q395v9$9gt$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q37t1r$mqo$1@node2.news.atman.pl>
    <5c5805a3$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c5815e7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-224-41.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1549277998 9757 94.254.224.41 (4 Feb 2019 10:59:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Feb 2019 10:59:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    In-Reply-To: <5c5815e7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:779745
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-04 o 11:36, Miroo pisze:
    > W dniu 2019-02-04 o 10:28, u2 pisze:
    >> W dniu 03.02.2019 o 23:20, Animka pisze:
    >>> Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
    >>> przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
    >>> pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia.
    >>
    >>
    >> zależy kiedy zaksięgowano wpłatę, nie zawsze bank się wyrabia, wina może
    >> być po stronie banku:)
    >>
    >
    > Przecież doładowania są natychmiastowe (z poprawką na wyłączanie ST w
    > nocy). No chyba, że w jakimś banku nie są.

    Animka coś ściemnia, a właściwie to nawet nie potrafi poprawnie opisać
    problemu ("Robiłam to ze 2 dni wcześniej i pisałam, że doładowanie od
    tego i tego dnia" - nie ma takiej opcji, aby zrobić doładowanie teraz, a
    chcieć, aby "od tego i tego dnia", cokolwiek w ogóle by to znaczyło).

    Korzystam z Virgin na kilku numerach i doładowania i pakiety odnawiają
    się poprawnie, ale na niedołęstwo Animki niestety nic nie poradzę.

    Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być
    teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1