eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoVirgin Mobile-pracownik oszust › Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
    Date: Mon, 4 Feb 2019 09:08:45 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <q38rue$vfl$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q37t1r$mqo$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-224-41.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1549267726 32245 94.254.224.41 (4 Feb 2019 08:08:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Feb 2019 08:08:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    In-Reply-To: <q37t1r$mqo$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:779735
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-03 o 23:20, Animka pisze:
    > Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
    > przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
    > pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia. Rozmawiam przez telefom
    > któregos dnia, tzn czekam na połączenie do bardzo ważnej okulistycznej
    > przychodni. Jestem 9 w kolejce. Wreszcze dotarłam do 1 miejsca i odbiera
    > rejestratorka przychodni. Pytam o potwierdzenie kiedy mam wizytę
    > lekarską. Ona coś mówi i raptem telefon sie rozłącza. Dzwonię do tego
    > pana z Virgin Mobile, a on mówi, że wyłączył mi telefon. bo o dzień za
    > późno doładowałam telefon, a miesiąc na 30 dni, Przelałam im 2 dni
    > wcześniej. Doładowałam znowu kartę za 5 zł i dzwonię gdzieś do innej
    > przychodni, Jestem 5 w kolejce. Pani odbiera telefon, a ten warchoł z
    > Virgin znowu mnie wyłączył telefon. Z takim kurestwem, na dodatek męskim
    > jeszcze nigdy się nie spotkałam. Nawet nie zwrócili mi pieniędzy na
    > konto (a znają moje konto bankowe). 2 dni nie mogłam nigdzie zadzwonić
    > (tylko alarmowe). Potem kupiłam starter do innego operatora i telefon
    > już od razu+ doładowanie zaczął dzialać.
    > Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
    > podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon. Mam
    > nadzieję, że go wywalą z pracy.
    > Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do
    > kupienia i w wyborze kwoty do przelewu.
    > Co o tym sądzicie?

    Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza
    zakres umiejętności twojej percepcji.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1