  • 201. Data: 2010-07-15 07:13:46
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Przypomnę, że cały czas mowa o wejściu na teren *ogrodzony* opatrzony
    > dodatkowo szyldem z informacją/ostrzeżeniem.

    A ja przypomnę, że nikt nie ma obowiązku czytania tabliczek na płotach.
    I tabliczka nie stanowi zamknięcia.

  • 202. Data: 2010-07-15 07:16:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Matt pisze:

    > A wlasnie - sprawa sie jakos potoczyla dalej? To juz bylo przy
    > apelacji?

    Nie. Apelacja poszła jeszcze prościej - "oczywiście bezzasadna", więc
    nie wymagało to uzasadnienia. Na tyle olewczo potraktowali sprawę, że w
    pisemnym uzasadnieniu _przepisując_ na nowo opisy z pierwszej instancji
    umieścili jedną osobę w dwóch różnych miejscach jednocześnie.

    Polskie sądy...

  • 203. Data: 2010-07-15 07:19:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > A panna która sama chodzi w miniówie po parku zasłużyła na zgwałcenie -
    > to kara za głupotę. Tak?

    Urządzanie grilla nie jest nielegalne.

    Zgwałcenie - owszem.

    Myśl.

  • 204. Data: 2010-07-15 07:43:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Urządzanie grilla nie jest nielegalne.

    Czasem jest, czasem nie.

    > Zgwałcenie - owszem.

    Stosunek czasem jest legalny, czasem nie.

  • 205. Data: 2010-07-15 07:44:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > Masz poważne kłopoty z percepcją rzeczywistości, prawda?
    > I na oko z funkcjonowaniem w społeczeństwie...

    Masz problem ze zrozumieniem tego co napisałem i odreagowujesz
    agresją, prawda?

  • 206. Data: 2010-07-15 07:46:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    ^^^^^^^^^

    > A ja przypomnę, że nikt nie ma obowiązku czytania tabliczek na
    > płotach.

    Obowiązku czytania Dziennika Ustaw też nie ma, ale treści tam zawarte
    obowiązują.

    > I tabliczka nie stanowi zamknięcia.

    A ktoś tak twierdzi?

  • 207. Data: 2010-07-15 07:58:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > Większość alarmów samochodowych tak właśnie działa.
    > A i tanie alarmy w lokalach potrafią mieć tylko taka funkcję.

    I dlatego są niewiele warte.

    > Do tego dodaje się opcję powiadamiania właściciela i to już jest
    > przyzwoity alarm.
    > A za zupełnie wystarczające uznaje się, gdy alarm powoduje przybycie
    > ochrony.

    Czyli pełnowartościowy system zawiera nie tylko detekcję i alarmowanie
    ale i reagowanie, z użyciem siły włącznie.
    Widzisz, coś tam jednak kumasz.

    > Ty odróżniasz na co dzień urządzenie od człowieka czy masz z tym
    > kłopot?
    >
    > Czy może jak Ci się komputer zawiesi, to odbywasz z nim długą,
    > pouczającą rozmowę, tłumacząc dlaczego nieładnie się zawieszać?

    Wątek nie jest o systemie alarmowym tylko o zabezpieczeniu posesji za
    pomoca psa. Samego psa, bez grupy interwencyjnej reagującej na jego
    szczekanie.

    Masz problem z przełączaniem się miedzy wątkiem zasadniczym i
    dygresjami oraz chwytaniem porównań i innych ilustracji.

  • 208. Data: 2010-07-15 09:15:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Obowiązku czytania Dziennika Ustaw też nie ma, ale treści tam zawarte
    > obowiązują.

    Jakby ci to w miarę prosto wyjaśnić... Może tak: teren prywatny nie jest
    eksterytorialny i nadal obowiązuje na nim prawo kraju, w jakim się
    znajduje. W takiej np. Polsce tworzyć prawo mogą tylko pewne konkretne,
    wyznaczone instytucje (np. parlament) - i to też pod pewnymi
    ograniczeniami (np. dotyczącymi formy publikacji).

    I tak zapisy w dziennikach ustaw są prawem i obowiązują, a zapisy na
    tablicach na płocie stworzone przez właściciela płotu - nie są prawem.

    Jak skutecznie przeprowadzisz secesję, to będziesz mógł sobie tworzyć
    własne prawa (przypominam tylko, że secesja jest nielegalna ;) )

    > A ktoś tak twierdzi?

    Chcąc nie chcąc - ty. Nawet jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy.

  • 209. Data: 2010-07-15 09:26:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Czasem jest, czasem nie.

    Podstawę prawną na nielegalność grilla poproszę.

    > Stosunek czasem jest legalny, czasem nie.

    Ale na to jest podstawa prawna - kiedy jest nielegalny.

  • 210. Data: 2010-07-15 09:30:21
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.07.2010 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Podstawę prawną na nielegalność grilla poproszę.

    Na pewno występuje zakaz używania otwartego ognia w niektórych miejscach, na
    stacji paliw na ten przykład grill nie będzie dozwolony :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".