eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrzymuję dorosłego syna - czy zgodnie z prawem jest to darowizna ? › Re: Utrzymuję dorosłego syna - czy zgodnie z prawem jest to darowizna ?
  • Data: 2013-05-10 17:51:28
    Temat: Re: Utrzymuję dorosłego syna - czy zgodnie z prawem jest to darowizna ?
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-10 17:14, witek pisze:

    > od kiedy KRIO istnieje.

    Nieprawda,- wg KRIO obowiązek taki nie istnieje w ogólności, ale
    istnieje jedynie wówczas, gdy spełniony jest szeregu warunków, m.in.
    tym, aby dziecko nie było w stanie utrzymać się samodzielnie, mimo (co
    opisano w innym artykule) dokładania przez dziecko starań, aby się
    samodzielnie utrzymać.
    W tym wątku nie rozpatrujemy przypadku dziecka nie będącego w stanie
    samodzielnie się utrzymac (np. dziecka inwalidy nie będącego w stanie
    się utrzymać)