    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzony banknot
    Date: Fri, 30 Jan 2004 13:18:24 +0100

    Gregory - Poznaniak wrote:

    > Witam
    >
    > Zadałem to pytanie wcześniej na grupie bankowej, szukalem w googlach, ale
    > nic istotnego się nie dowiedziałem ;((
    >
    > Mam banknot, który jest lekko uszkodzony, nie zauważyłem jak mi wydawano
    > resztę. Na górnej krawędzi w dwoch miejscach ktoś zrobił papierosem dwa
    > wcięcia, wielkości zera z prawej gornej liczby "10". Czy sklep może
    > odmówić przyjęcia takiego banknotu? Reszta banknotu nie jest w żaden
    > sposob uszkodzona! Czy każdy bank ma obowiązek wymienić banknot?

    Uszkodzone banknoty wyieniane sa w bankach, ktore za to pobieraja prowizje.

    Naprawde rozuie,z e moze pan byc wkurzony, ze dostal Pan
    banknot uszkodzony, lecz sklep naprawde niejest od tego,
    by placic za panska nieuwage.

    Nie powinni byli Panu uszkodzonego banknotu wydawac,
    Pan tez nie powinien inm placic..
    jesli jest "lekko" uszkodzony, to juz indywidualne podejscie.

    Poniewaz na "wypalone dziurki" jest niekompletny - ja jako klient
    bym go nie przyjal, jako sprzedawca bym go nie wydal.

    Boguslaw