  • Data: 2004-01-30 11:49:02
    Temat: Uszkodzony banknot
    Od: "Gregory - Poznaniak" <t...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zadałem to pytanie wcześniej na grupie bankowej, szukalem w googlach, ale nic
    istotnego się nie dowiedziałem ;((

    Mam banknot, który jest lekko uszkodzony, nie zauważyłem jak mi wydawano
    resztę. Na górnej krawędzi w dwoch miejscach ktoś zrobił papierosem dwa
    wcięcia, wielkości zera z prawej gornej liczby "10". Czy sklep może odmówić
    przyjęcia takiego banknotu? Reszta banknotu nie jest w żaden sposob
    uszkodzona! Czy każdy bank ma obowiązek wymienić banknot?

    --
    Gregory - Poznaniak