  • 201. Data: 2013-12-09 23:03:19
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 18:26:55 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Takie właśnie odnoszę wrażenie, że nie ma.

    > W czym to przeszkadza ? Przecież jakbym na wolnym rynku samodzielnie
    > zatrudnił gościa co czeka na telefonie i szuka najbliższego warsztatu to
    > ustroju bym nie zmienił tylko wykorzystał. No to zatrudniliśmy takich
    > gości. Naprawdę uważasz, że sytuacja nie zasługuje ? Ale Ty przeczytaj
    > najpierw co ja napisałem a nie myśl, że mi się koła nie chciało
    > zmieniać. Bo tłukę tutaj dość oczywiste sprawy.

    Ty jednak jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Numer 112 służy do
    wzywania pomocy w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia. Nie jest to
    assistance ani biuro numerów. Zawsze zresztą do rzeczonego biura numerów
    czy jedenej z kilkudziesięciu firm prowadzących katalogi przedsiębiorstw
    i oni chętnie Cię skierują do najbliższej pomocy drogowej. możesz też
    użyc CBradia by poprosić o pomoc. Możesz też użyć tysiąca innych sposobów.
    Ale nie. Jaśnie Pan życzy sobie by 112 załatwiło mu transport do domu.
    Może jeszcze kawkę i ciasteczko?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 202. Data: 2013-12-09 23:05:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    ^^^^^^^^^^^^^^ ILE

    > Gdybym miał tylko jeden nieplanowany postój to bym napisał "Jedyną awarię
    > (pompa paliwowa) miałem jakoś w 1999 roku).
    > Skoro napisałem pierwsza to były też kolejne.

    Co robiłeś w tej swojej podstawówce, że nie rozumiesz o czym piszesz ?

  • 203. Data: 2013-12-09 23:06:00
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Dlatego nie rozumiesz problemu.

    Jakiego problemu? Takiego, który dorosły facet rozwiązuje w kilka minut?

    > Nie zrozumiałeś. Twój internet działa tak, że ludzie reklamują się i
    > prędzej znajdziesz firmę z drugiego końca Polski niż mechanika za rogiem.

    To, że Ty jesteś nieudolny, nie oznacza, że inni są tacy sami.

    > Ale twojej, umysłowej.

    Jak na razie wszystkimi siłami udowadniasz, że Twojej.

    > Nadajesz się do obsługi 112

    Nie nadaję się. Nie trawię debili, z którymi miałbym w takiej pracy zbyt
    duży kontakt.

    Wiwo

  • 204. Data: 2013-12-09 23:12:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > O'Rly? Pokaż tę umowę

    Do Dzienników Ustaw masz dostęp

    > za dużo filmów się naoglądałeś. Kocyk i kawę to dostaniesz jak będzie
    > karambol na 100 aut a nie ktoś kto zapomniał, ze samochody się czasem
    > psują a na dworze zimno.

    A co ja napisałem ?

  • 205. Data: 2013-12-09 23:13:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > no przecież ta pomoc powinna go zaholować do domu za darmo. Bo on jest
    > biedny i nieszczęśliwy a przecież pomoc jest od pomagania

    Nie inaczej, biorąc pod uwagę, że szkoda z wady drogi wyniknęła.

  • 206. Data: 2013-12-09 23:17:17
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-12-09 13:58, TOMASZEK pisze:

    > Wątkotwórca jest człowiekiem trochę
    > nieprzewidywalnym, może nie ogląda się za siebie przy każdej sytuacji
    > w życiu, ale to nie umniejsza mu człowieczeństwa. Nie był
    > przygotowany na awarię, to prawda. Tylko że nie każdy musi myśleć jak
    > paranoik.

    Jeszcze raz napiszę - problem jeszcze w tym, że - wg mnie - Wątkotwórca
    jest przeciw obowiązkowemu OC. Czyli jak rozumiem, jest świadomy tego,
    że należy o siebie zadbać, a nie liczyć na to, że Państwo zadba o mnie i
    mi pomoże. Być może i przeciw obowiązkowym ubezpieczeniom zdrowotnym też
    jest... I przez ten lament pokazuje, że nie dorósł do tego, żeby
    zlikwidować mu obowiązkowe ubezpieczenie. :)
    Szkoda, że policjant, czy osoba z 112 nie podała mu numeru do jakieś np.
    linii informacyjnej, ale nie powinien się na wszystkich obrażać, tylko
    mieć przede wszystkim pretensje do samego siebie.

    Swoją drogą, na świstku z OC też można znaleźć nr telefonu do infolinii
    ubezpieczyciela... Ja w ramach OC mam pomoc telefoniczną. Pytanie, co za
    gówniane OC kupił Wątkotwórca, skoro nie ma nic... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 207. Data: 2013-12-09 23:17:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > jak nie umiesz posługiwać się wyszukiwarką to poproś dziecko sąsiadów to
    > Cię nauczy,

    Bo Ty znawca wyszukiwarek akurat umie znaleźć wyszukiwarką mechanika w
    najbliższej lokalizacji. Po prostu nie spróbowałeś.

    > Zawsze możesz wziąć dupę w troki i póć do najbliższej wsi.
    > Tak się to robiło jak nie wymyslono jeszcze komórek

    A dzisiaj dzwoni się po pomoc

  • 208. Data: 2013-12-09 23:18:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Ty jednak jesteś głupszy niż ustawa przewiduje.

    Jeśli nawet to Ty jesteś jeszcze głupszy

  • 209. Data: 2013-12-09 23:20:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Jakiego problemu? Takiego, który dorosły facet rozwiązuje w kilka minut?

    Tego, którego nie rozumiesz.

    > To, że Ty jesteś nieudolny, nie oznacza, że inni są tacy sami.

    Nie, Ty jesteś nieudolny, umysłowo.

    > Nie nadaję się. Nie trawię debili, z którymi miałbym w takiej pracy zbyt
    > duży kontakt.

    Jaaaasne

  • 210. Data: 2013-12-09 23:21:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail nic_tu_nie_ma@po_czta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ze spaloną żarówką możesz dojechać do warsztatu. Z rozwaloną oponą tak
    > sobie.

    Z ciekawości: zatrzmuje cię patrol, masz niesprawna zarowkę, np.
    kierunkowskaz.
    nie umiesz zmienic.
    I co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."